خبرهای داغ:
توسط پژوهشگران شرکت کننده در مسابقات جهانی ربوکاپ صورت گرفت:

تقدیر از ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی

محققان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی که در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن شرکت کرده اند، ضمن تقدیر از ارسال پیام ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، بر تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خرگزاری بسیج از قزوین، کاروان علمی کشورمان که به سرپرستی دکتر موسی خانی ریاست کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت کرده و با کسب 18 مقام در لیگ های مختلف برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کرده اند، با ارسال پیامی از توجه و حمایت های دکتر فرهاد رهبر ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

در متن این پیام آمده است:

"استاد گرامي جناب پروفسور رهبر

رياست عاليه دانشگاه آزاد اسلامي

پيام ارزشمند جنابعالي به مقام آوران شركت كننده در مسابقات جهاني ربوكاپ ٢٠١٧ موجب مباهات، دلگرمي و غرور كليه پژوهشگران جوان و استادان دانشگاه آزاد اسلامي و خانواده هاي اين عزيزان فرهيخته گرديد.

بر خود مي باليم كه دانشمندي گرانمايه از اين مقام علمي با ارسال پيام بسيار دلنشين در نخستين لحظه مخابره پيام به ميهن عزيز، تجليل نمودند.

اميدواريم در سايه مديريت توانمند و با تدبير حضرتعالي در تحقق فرمايشات ارزشمندتان كه در مراسم بدرقه كاروان علمي مبني بر توسعه شركت هاي دانش بنيان و تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتي) كه از سوي رهبر معظم انقلاب اعلام گرديده، بتوانيم گام هاي موثري برداريم.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار