خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: آنهایی که فکر استفاده از بسیج را ندارند،سخت در اشتباهند و از این موضوع پشیمان خواهند شد و بعضا آنهایی که حرفهایی هم زده اند پشیمان شده اند.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۵۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه،با بیان اینکه بسیج یک پایه محکم الهی دارد، اظهارداشت: مساله بسیج در قرآن کریم بارها تکرار شده و بخش مفصلی از موضوعات دفاعی در صدر اسلام و بعد از آن مساله بسیج بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:وقتی اسلام تشکیل حکومت داد برای حفظ و اقتدار حکومت نیاز به بسیج مردمی داشت و بسیج مردمی همان یاران ائمه و حاکمان اسلامی بودند.

 وی با اشاره به اینکه بسیج ما پایه فقهی دارد،گفت: بنیانگذار بسیج، بزرگترین فقیه قرن بیست و یکم بوده است وبا استدلال بسیج و ارتش میلیونی را تشکیل داده است و تشخیص دادند که در کنار نیروهای نظامی و ارتشفنیروی بسیج نیز نیاز است.

قاسمی با بیان اینکه قانون تشکیل بسیج و سپاه یک پایه محکم و اساسی دارد،ادامه داد:قانون تشکیل بسیج و سپاه از محکمترین قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رفتار بسیج ریشه در انقلاب دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیج بازدارنده است،اذعان داشت: تفکر بسیج خواب را از دشمن می گیرد و تفکر بسیج است که دشمن را از تهدید باز می دارد.

وی با اشاره به رفتار بسیج در همه صحنه ها بخصوص 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن ،تاکید کرد: رفتار بسیج است که دشمنان را به وحشت انداخته و رفتار بسیج است که دشمنان را از نیت شومشان باز می دارد و آن در حضور،در رزمایش ها و در تمرینات و در صحنه هایی که نیاز است دیده می شود.

قاسمی ادامه داد:دو خروجی عمده ارتش الهی بسیج دارد که اولی گفتار و دومی همراه با این گفتار،عمل به آن است و یکی از آن مجموعه هایی که حرف زده و عمل کرده است سپاه پاسداران است و اگر سپاه امروز موفقیتی داشته به خاطر بسیج است چون بستر فعالیت سپاه،بسیج است و لشکر پشتیبان سپاه و ذخیره سپاه بسیج است و یک سپاهی بدون بسیج هیچ کاری نمی تواند بکند.

آنهایی که فکر استفاده از بسیج را ندارند،سخت در اشتباهند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی،اذعان داشت: آنهایی که فکر استفاده از بسیج را ندارند،سخت در اشتباهند و از این موضوع  پشیمان خواهند شد و بعضا آنهایی که حرفهایی هم زده اند پشیمان شده اند.

وی گفت:بسیج برای سالهای اول انقلاب تشکیل نشده بلکه هر چه می گذرد ماموریت و رسالت بسیج خصوصا در جنگ فرهنگی،جنگ اقتصادی،جنگ اجتماعی،بیشتر و سنگین تر می شود.

قاسمی ادامه داد:بیسج نهادی است که بن بست شکن انقلاب است و در همه صحنه ها که انقلاب با مشکل مواجه شده است، با تدبیر مولا و پرچمدار و رهبر خودش توانسته است مشکلات را حل کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ،تصریح کرد:وای بر مسئولینی که خود را بسیجی می داند و خود را جزء خانواده شهدا و ایثارگران می دانند و مخالف بسیج هستند و بر علیه بسیج حرف می زنند و با بسیج برخورد می کنند. این مسئول بی جنبه است و درک و شعور ندارد که امروز هر حرفی که مقام معظم رهبری بر علیه آمریکا می زند،به برکت و پشتوانه بسیج است.

وی تاکید کرد: اقای مسئول مگر شما نمی خواهید به مردم خدمت کنید؟ مگر مقام معظم رهبری نفرمودند اگر ما می خواهیم مسئول باشیم باید خادم مردم و خادم این نیروها باشیم؟ مگر نیروهای بسیجی سرامد هر شهر و منطقه نیستند؟پس چرا ضد بسیج حرکت می کنیم؟چرا ضد بسیج حرف می زنیم و خواب و خیال می بینیم؟

قاسمی با بیان اینکه سپاه زیرکوه و شهرستان زیرکوه در بسیاری موارد ازبسیاری شهرهای کشور پیشتاز بوده،گفت:امروز نیز شهرستان زیرکوه نباید عقب بماند و لازمه منطقه زیرکوه یک نیروی منسجم آماده دفاعی است بنابراین ما تلاش کردیم تا نیروی عملیاتی سپاه را در این منطقه برای کمک به نیروهای مرزبانی و انتظامی گسترش دادیم و با آمدن این نیروها بسیاری از تهدیدها که قبل از آن هرروز خبرش می آمد ،خنثی شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه برای خدمت به مردم و تامین امنیت به شهرستان زیرکوه آمده است،گفت:وای بر آن دهان که بگوید سپاه آمده است فلان کار را انجام دهد.

قاسمی بیان داشت:در کشور هر مساله و خللی که ایجاد شود،رسالت پاسداری ما ایجاد می کند که ما در آنجا حاضر شویم و ایجاب می کند که آن بار بر زمین مانده را برداریم و اگر این کار را نکنیم ما پاسدار انقلاب نیستیم.

وی با گلایه از برخی از مسئولان در خصوص استقرار یگان عملیات سپاه در شهرستان زیرکوه،اذعان داشت:ما در سپاه همه شرایط سخت را تجربه کرده ایم و جایی که لازم باشد حاضریم اسکان یابیم اما چون باید در شرایط فعلی برنامه ریزی کنیم و به مردم خدمت کنیم باید در بین مردم باشیم و اگر زمانی نیاز باشد ، باز هم حاضریم خودمان سنگر حفر کنیم و در آن مستقر شویم.

قاسمی تاکیدکرد: ما برای امنیت شما مردم و برای به کار گیری جوانان همین شهرستان آمده ایم و انتظار همکاری داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها