معاون امور فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:
معاون امور فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هشترود گفت: 86 درصد خانواده ها از برنامه های اوقات فراغت اطلاعی ندارند.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  امیر تقی زاده  اظهار کرد: 65 در صد قشر هدف، اوقات فراغت خود را در خانه و 35 درصد در خارج از خانه سپری کرده و از این 35 درصد نیز تنها 19 درصد اوقات فراغت را در مراکز و کانون ها سپری می کنند.
وی بر لزوم اطلاع رسانی در مورد برنامه های دستگاه ها در زمینه اوقات فراغت و جذب نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: مهمترین وظیفه ستاد ساماندهی امور جوانان توجه به مسائل و مباحث مربوط به این قشر از جمله استفاده بهینه از اوقات فراغت است.
تقی زاده توجه به اوقات فراغت در حاشیه شهرها را اولویت این ستاد عنوان کرد و افزود: ثبت نام و شرکت در کلاس ها برای حاشیه نشین ها بدون دریافت هزینه و رایگان است.
وی همچنین به کلاس های ویژه زوج های جوان نیز اشاره و بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 726 زوج کلاس های پیش از ازدواج را که شامل کلاس های فرهنگی، عاطفی، شخصیتی و جنسی است گذرانده اند.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه مشاوره قبل از ازدواج همچون آزمایش و کلاس‌ های مشاوره و مهارت زندگی را ضروری ضروری عنوان کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرستان در این زمینه استفاده خواهد شد.
حسن مستفید افزود: از دفاتر ثبت ازدواج خواسته شده تا از ثبت ازدواج زوج هایی که گواهی حضور در دوره های آموزش مهارت های زندگی را ندارند خودداری کند.
ارسال نظرات