مراسم رونمایی از سه اثر نمایشی و تولیدی رادیو نمایش با حضور سردار اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) و علی فروغی فرمانده مرکز بسیج رسانه ملی و اصحاب رسانه برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۹۵۴۳۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ مراسم رونمایی از سه اثر نمایشی و تولیدی رادیو نمایش با حضور سردار اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) و علی فروغی فرمانده مرکز بسیج رسانه ملی و اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک دهه پرفضیلت کرامت و میلاد مافوق السرور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: از برادران عزیزم در رادیو نمایش به جهت انجام این تولیدات فاخر و ارزشمند تشکر و قدردانی می کنم، وقتی هنر در هنرو تعهد آمیخته می شود یک هنر مضاعف می شود و دیگر یک کار عادی نیست بلکه اقدامی بزرگ شمرده می شود.

وی با بیان اینکه امروزه تولیدات ویژه دفاع مقدس دیگر عادی شده و بسیاری از اصحاب رسانه به این مهم پرداخته اند افزود: عموم فعالیت هایی که در حوزه تصویری به نمایش درآمده اغلب از دوران دفاع مقدس بوده است و ما تولیداتی در رابطه با عراق و سوریه نداشتیم، در حقیقت امروز در این آئین رادیو نمایش یکی از اولویت های جبهه هنری انقلاب را به معرض ظهور رسانده و این یک اقدام بزرگ در رسانه ملی محسوب می شود.

سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) دیگر سخنران این مراسم بود که رادیو را یکی از افتخارات رسانه ملی دانست و تاکید کرد: امروز رسانه ملی بویژه رادیو می تواند تولیدات و محصولات بهتر و بیشتری را در حوزه دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت انجام دهد و امروز مفتخریم تا این تولیدات را در خصوص سوریه،عراق و یمن شاهد باشیم.

اسدالهی گفت: افتخاراتی که این روزها از جبهه مقاومت می شنویم عقبه اش برمی گردد به دوران دفاع مقدس، امروز شهدای مظلوم مدافع حرم فرسنگ ها دورتر از مرزهای کشورمان به شهادت می رسند.

فرمانده لشکر27 در خاتمه تاکید کرد: تا می توانید در حوزه دفاع مقدس و جبهه یمقاومت فعالیت کنید کار فرهنگی در گرو قلم شما عزیزان است.

گفتنی است در پایان مراسم از سه تولید نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نمایش با عنوان طلوعی دیگر، زندگی زیر شلاق های مرگ و بر بلندای جولان با حضور سردار اسدالهی و فروغی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی رونمایی شد.


ارسال نظرات