جمعی از مسئولین سپاه الغدیر استان یزد با حضور در روستای چنارناز خاتم از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های گروه جهادی فاطمة الزهرا(س) دانشگاه یزد که از اوایل هفته گذشته در این منطقه به خدمت رسانی مشغول هستند، قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۹۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد، جمعی از مسئولین سپاه الغدیر استان یزد با حضور در روستای چنارناز خاتم از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های گروه جهادی فاطمة الزهرا(س) دانشگاه یزد که از اوایل هفته گذشته در این منطقه به خدمت رسانی مشغول هستند، قرار گرفتند.

در این دیدار مسئولین ضمن قدردانی از دانشجویان و اشاره به ارزش و اهمیت کار آن ها ضمن بازدید از برنامه ها و فعالیت های در حال جریان توسط این گروه در روستای چنار ناز نکته نظارت خود را برای فعالیت بهتر و موثر تر دانشجویان جهادگر دانشگاه یزد مطرح کردند.

گفتنی است دانشجویان این گروه جهادی  در این اردو ۱۰ روزه به ارائه خدمات متنوع فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و بهداشتی و درمانی به مردم شریف روستای چنارناز می پردازند.

برگزاری جلسات معرفتی و کلاس های آموزش سبک زندگی اسلامی- ایرانی،ارائه آموزش های متنوع به زنان روستایی جهت ایجاد کسب و کار خانگی، برگزاری کلاس ها مهارتی و اخلاقی برای نوجوانان و جوانان، برگزاری مراسمات مختلف به مناسبت دهه کرامت با حضور خدام حرم و کارشناسان مذهبی از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی و آموزشی گروه جهادی فاطمة الزهرا(س) در روستای چنار ناز بوده است.

photo_2017-07-27_12-04-42.jpg

photo_2017-07-31_11-44-53.jpg

photo_2017-07-31_11-44-49.jpg

photo_2017-07-31_11-44-59.jpg
ارسال نظرات