بوشهر - مدیر کل بازرسی استان بوشهر گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۰۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ غلامحسین کرمی در اولین نشست اعضای مدیریت امور تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: هدف از این اقدام، زنده نگه داشتن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اضافه کرد: هر یک از دستگاه ها تا ۱۵ مرداد ماه یک مصداق معروف و یک مصداق منکر را در مجموعه اداری خود شناسایی و معرفی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار کرد: لازم است گزارش عملکرد شوراها به صورت ماهیانه تهیه و در ۲۵ هر ماه به دبیرخانه مدیریت امور تولیدی و صنعتی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال شود.

محمدتقی منوچهری اضافه کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه دستگاه‌های عضو تشکیل و دبیرخانه آن ایجاد و دبیر شورا به مدیریت امور تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شود و همچنین ثبت نام از یاوران معروف نیز صورت پذیرد.مدیر کل بازرسی استان بوشهر و معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت:

حجت الاسلام هاشمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و دبیر مدیریت امور تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به راه‌های کم کردن مشکلات و حذف زمینه‌های منکر و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب عمل به معروف، اشاره و مصداق های مهم معروف در ادارات دولتی را تشریح کرد.

اولین نشست اعضای مدیریت امور تولیدی و صنعتی معاونت دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور اعضا، دکتر کرمی معاون دولت به مردم ستاد و حجت الاسلام اکبری برگزار شد.


ارسال نظرات