بوشهرـ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه بر آب‌راه خلیج فارس مسلط است و همواره کنترل، اقتدار و تسلط دائم در این منطقه مهم و استراتژیک وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۸۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار علی فدوی در آیین معارفه و تکریم فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران که فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، اعضای شورای تامین و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان حضور داشتند با اشاره به اینکه استان بوشهر در عرصه دفاع دارای سابقه طولانی و درخشانی است اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، قرارگاه عملیات‌های مختلف در استان بوشهر قرار داشت و صیانت از آبراه خلیج فارس از سال 1365 بر عهده نیروی دریایی سپاه گذاشته شد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر همواره خاستگاه اجرای ماموریت‌های مختلف سپاه در صیانت از خلیج‌فارس است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در جنگ 8 ساله تحمیلی دارای جایگاه مهم و تاثیرگذاری بود و این جایگاه همچنان وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جنگ ایران و آمریکا پایان ناپذیر است تاکید کرد: جنگ بین ایران اسلامی و آمریکا، دعوای حق و باطل است و این جنگ از نوعی نیست که تمام‌شدنی باشد.

سردار فدوی با بیان اینکه دعوای ایران و استکبار ماهیت حق و باطل دارد، افزود: 30 سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد ولی جنگ و دعوای حق و باطل ایران و استکبار جهانی همواره وجود داشته و تمام نشدنی است.

وی با بیان اینکه هیچگاه حق و باطل در کنار هم قرار نمی‌گیرند، گفت: به سبب اینکه حق و باطل ماهیت مخالفتی از یکدیگر دارند نمی‌توانند در کنار هم قرار بگیرند و از روز دوم پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ آمریکا با ایران اسلامی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نبرد دارای سه مرحله است، خاطر‌نشان کرد: دفاع، قدرت بازدارندگی و اقتدار فعال، از مراحل مختلف در یک نبرد است.

سردار فدوی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی مهم‌ترین مرحله در یک نبرد است، گفت: همه کشورها آمال و آرزوی قدرت بازدارندگی دارند چراکه داشتن این قدرت، سبب ضرر دشمن در تهاجم و نبرد است.

وی از داشتن قدرت بازدارندگی در نیروی دریایی سپاه خبر داد و تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با داشتن، توانمندی دفاعی، قدرت بازدارندگی و اقتدار روز افزون به اهداف مورد نظر دست یافته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تسلط دائم نیروی دریایی سپاه بر خلیج‌فارس افزود: نیروی دریایی سپاه بر آب‌راه خلیج فارس مسلط است و همواره کنترل، اقتدار و تسلط دائم در این منطقه مهم و استراتژیک وجود دارد.

سردار فدوی با بیان اینکه قدرت نیروی دریایی سپاه با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، خاطر‌نشان کرد: اکنون منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توانمندی و اقتدار بالایی برخوردار است که افتخار آن برای ملت ایران و رزمندگان استان بوشهر است.

وی با معرفی ناوسالاریکم رمضان زیراهی به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از خدمات ارزنده سردار علی رزمجو قدردانی کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  در این مراسم سردار علی رزمجو را به عنوان سرپرست معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان و مدیران نیروی دریایی سپاه معرفی کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات