بوشهرـ با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، ناوسالاریکم رمضان زیراهی به عنوان فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۸۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم معارفه و تکریم فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، اعضای شورای تامین، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سردار علی رزمجو با بیان اینکه  منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌هایی دست یافته است اظهار داشت: در ارزیابی‌های  قرارگاه مرکزی ستاد کل سپاه، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه درجشنواره مالک اشتر رتبه‌های برتر را کسب کرده که نشان از عملکرد موفق کارکنان این نیرو است.

رزمجو از اشراف اطلاعاتی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بر پهنه آبهای نیلگون خلیج فارس خبرداد و گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اقتدار و صلابت بر پهنه آبهای نیلگون خلیج فارس اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی لازم دارد.

وی با بیان اینکه اقتدار و توانمندی نیروی دریایی سپاه غیر قابل قیاس با گذشته است تصریح کرد: اکنون وضعیت استقرار در جزایر، سواحل، ناوتیپ ها، ناو گروه‌های موشکی، پهپادها و پدافند غیر عامل قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی  با اشاره به عمران و آبادنی سواحل و جزایر استان  بوشهر خاطرنشان کرد: با حمایت‌های فرمانده نیروی دریایی سپاه، صدها میلیارد تومان صرف ساخت و ساز و آبادانی سواحل و جزایر مستقر در خلیج فارس در استان بوشهر شده است.

رزمجو، دستگیری تفنگداران آمریکایی دردی‌ماه سال 94 را یکی از افتخارهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد و گفت: این اقدام که با پشتوانه قرآن انجام گرفت سبب پی بردن دشمن از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

وی راه‌اندازی مدارس شجره طیبه و بیتالزهراء را از دیگر خدمات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه دانست و خاطرنشان کرد: آزادسازی 9 هکتار از زمین‌های منطقه دوم نیروی دریای سپاه برای توسعه شهر بوشهر، ایجاد 30 موج شکن در سواحل و ساخت 350 مسکن مددجویی و احداث 747 واحد مسکن شخصی برای کارکنان  منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز با اشاره به اقتدار و صلابت این نیرو در صیانت از آبراه خلیج فارس خاطرنشان کرد:  نیروی دریایی سپاه که اقتدار و صلابت‌ آن روزافزون است در خلیج فارس دارای چنان توانمندی و قدرت بازدارندگی است که بیگانگان در این آبراه همواره در موضع دفاعی و ترس قرار گرفته‌اند.

سردار علی فدوی با اشاره به خدمات گوناگون نیروی دریایی سپاه در رفع محرومیت و افزایش زیرساخت‌های عمران آبادانی بیان کرد: در کنار آمادگی‌های رزمی و نظامی نیروی دریایی سپاه، رسیدگی به امور مستحب جامعه از جمله محرومیت‌زدایی از وظایف سپاه است که در این ارتباط 900 واحد مسکونی در کشور ساخته و تحویل شد.

وی از راه‌‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق منویات  رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب از سال گذشته قرارگاه اقتصاد مقاومتی، محرومیتزدایی و مهندسی بازسازی خاتمالانبیاء به صورت سازمان یافته‌تر در این مسیر موظف به برداشتن گامهای اساسی در سطح کشور شدند.

در این مراسم ناوسالاریکم رمضان زیراهی به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه معرفی و از خدمات سردار علی رزمجو تقدیر شد.

معرفی، سردار علی رزمجو به عنوان سرپرست معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان و مدیران نیروی دریایی سپاه ازدیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات