خبرهای داغ:
۲۲۰ نفر از بسیجیان شهر های شمالی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش اندیمشک جوان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: صبح امروز کاروان ۲۲۰ نفره بسیجیان شهرهای شمالی استان خوزستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ۲۲۰ نفر از بسیجیان برادر شهر های شمالی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور و با پنج دستگاه اتوبوس و بمدت ۵ روز  به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به نقشی که عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس در کردستان و در غرب داشته‌اند، این اردوها باعث می شود تا افراد با تاریخ مقاومت مردم این مناطق در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور صورت گرفته تا بسیجیان بتوانند از این مناطق بازدید کنند.

وی  گفت: یکی از اهداف این اردوها این است که بسیجیان از نزدیک با مناطق عملیاتی غرب کشور آشنا شوند و نسل جدید انقلاب این نکه را درک کنند که اگر امروز اقتدار و توان توان بالایی داریم از رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

وی در پایان گفت:  این دور از اعزام ها با حضور شهرهای شوش، شوشتر، دزفول، گتوند و محوریت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک انجام می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها