به همت حوزه شهید مدنی(ره) اراک شکل گرفت؛

آغاز فعالیت گروه سرود "رهروان حریم ولایت"

سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک از گروه سرود رهروان حریم ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۶۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

وی خاطرنشان کرد: وضعیت جنگ امروز ما با سی سال گذشته، از بسیاری جهات فرق کرده است و امروز اهمیت خاکریزهای فرهنگی، هنری و اعتقادی از خاکریزهای نظامی بیشتر شده است.

به ‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در اولین تمرین گروه سرود "رهروان حریم ولایت" گفت: هدف از تشکیل این گروه سرود حضور در جشن‌ها و تشویق جوانان به انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به مسئولان و گردآورندگان این گروه سرود گفت: حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) هرسال به طور منظم این گروه سرود را راه اندازی می‌کند، اما امسال پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مسئول گروه سرود "رهروان حریم ولایت" کار را دنبال می‌کند.

سروان پاسدار احمد کمانکش تصریح کرد: اولین اجرای رسمی این گروه سرود در جشن میلاد امام هشتم، علی‌بن موسی الرضا(ع) خواهد بود.

بسیجی حمیدرضا محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه شهید آیت الله مدنی(ره) گفت: پذیرش مسئولیت این گروه سرود یکی از افتخارات پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) است و ما به دقت فعالیت و تمرین‌های این گروه را بررسی خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را داشته باشیم.

بسیجی حمیدرضا محمدی ادامه داد: بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) با درایت و بصیرت خود این گروه سرود را به طور دقیق راه‌اندازی کردند و تمام مراحل و نیازهای این گروه سرود را تامین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه نیز با حداقل امکانات به تولیدات فرهنگی پرداخته و هنر خود را در راستای انقلاب و ارزش‌های آن به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار