خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عدم حمایت از باغداران را موجب ایجاد بحران در عرصه زراعت و باغداری دانست و گفت: این مشکلات سرآغاز تبعاتی مانند بیکاری و حاشیه نشینی است.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
عدم حمایت از باغداران موجب ایجاد بحران در عرصه زراعت و باغداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای تعاونی باغداران مشکلات حوزه های مختلف باغداران بررسی شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای اختصاص یارانه کشمش در مجلس، از تاخیر در پرداخت این یارانه انتقاد کرد و خواستار توجه جدی وزارت جهاد کشاورزی به این موضوع شد و بی‌توجهی به این دغدغه نمایندگان و باغداران را بسترساز تغییر رویکرد نمایندگان در تعامل و حمایت از وزیر جهاد کشاورزی در جریان اخذ رای اعتماد در کابینه دوازدهم دانست.

محمد کاظمی عدم حمایت از باغداران را موجب ایجاد بحران در عرصه زراعت و باغداری دانست و گفت: این مشکلات سرآغاز تبعاتی مانند بیکاری و حاشیه نشینی است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه آموزشی در عرصه باغداری، ضعف‌های موجود در روند تولید و فرآوری محصولات باغی را جدی برشمرد و افزود: نخستین گام در رفع این مشکلات آموزش است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی نمایندگان ملایر پیرامون حل مشکلات باغداران را برگزاری نشستی با حضور تصمیم گیران و مسئولین ملی در حوزه باغداری بیان کرد و تحقق این امر را به استقرار دولت دوازدهم موکول کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات