معاون موسسات غیردولتی ،اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان:
حضور خیرین و کمک های آنها را در زمینه ازدواج مددجویان حائز اهمیت است و خیرین می توانند با مراجعه به بهزیستی و با تعیین نیت خاص جهت ازدواج مددجویان کمک های نقدی خود را پرداخت نمایند .
کد خبر: ۸۸۹۵۱۸۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون موسسات غیردولتی ،اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی در راستای ترویج ازدواج ساده و کاهش آسیب های اجتماعی از تشکیل خانواده مدد جویان حمایت می کند.

نعمت ملکی افزود : یکی از رویکردهای مهم بهزیستی حمایت از ازدواج و تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان بهزیستی و پرداخت تسهیلات ازدواج است.

وی از برگزاری کلاسهای آموزش قبل ازدواج برای زوجین توسط بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقا توانمندی زوجین، مهارت هایی چون تواضع ،حل تعارض ،آئین همسرداری ،مهارت ارتباطی ومهارت حل مسئله به مددجویان قبل از دریافت کمک هزینه آموزش داده می شود.

معاون موسسات غیردولتی ،اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی ستاد ازدواج و امور جهیزیه بهزیستی در راستای برنامه ریزی لازم به منظور حمایت و کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان در طول سال برنامه ریزی و اجرا می گردد.

ملکی با اشاره به آمادگی تعداد 400 مددجوی بهزیستی جهت دریافت کمک هزینه ازدواج، تصریح کرد :مجموع اعتبارات تخصیص یافته جهیزیه و ازدواج در سه ماهه اول سالجاری 710 میلیون ریال بوده که به 71 مددجو پرداخت گردیده است .

وی حضور خیرین و کمک های آنها را در زمینه ازدواج مددجویان حائز اهمیت دانست و گفت :خیرین می توانند با مراجعه به بهزیستی و با تعیین نیت خاص جهت ازدواج مددجویان کمک های نقدی خود را پرداخت نمایند .

گفتنی است : سال گذشته با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 46 میلیون ریال به تعداد 446 نفر از مددجویان تحت پوشش کمک هزینه ازدواج و جهیزیه اهدا شده است.

ارسال نظرات