امام جمعه بخش مرکزی یزد در دیدار با مسئولین قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد:

لزوم حمایت مسئولین و خیّرین از فعالیت های فرهنگی در اردوهای جهادی / اثر بخشی بیشتر اردوهای جهادی با تداوم آن ها در طول سال

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم جریان سازی فرهنگی در روستاها افزود:لازم است مسئولین و خیّرین فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی گروه های جهادی در مناطق محروم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است حمایت و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۷۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، عصر امروز آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در دیدار با جمعی از مسئولین قرارگاه جهادی شهید محمد حسین محمد خانی ضمن قدردانی از تلاش های دانشجویان بسیجی و اعضای این قرارگاه در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بر لزوم توجه به برنامه های فرهنگی و جریان سازی ارزشی در روستا ها تاکید کرد و اظهارداشت: لازم است مسئولین و خیّرین علاوه بر حمایت از برنامه های عمرانی در این مناطق از فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی گروه های جهادی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است حمایت و پشتیبانی کنند.
امام جمعه بخش مرکزی یزد به لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی ، ارائه آموزش های دینی و برگزاری جلسات حلقه های صالحین و نشست های پاسخ به شبهات در روستا اشاره کرد و بیان داشت: تداوم برنامه های جهادی در طول سال و حضور مستمر جهادگران در روستا های هدف باعث اثر بخشی بیشتر برنامه ها می شود.
وی در همین راستا تصریح کرد: امید است با پشتیبانی قرارگاه تشکیل شده و انجام کار تشکیلاتی منسجم این امر میسّر شود و فعالیت های انجام شده در روستا ها متدام تر و موثّر تر باشد.
این استاد حوزه و دانشگاه ابراز امیدواری کرد حضور روحانیون و طلّاب جوان در گروه های جهادی دانشجویی و همکاری آن ها با دانشجویان در راستای خدمت گذاری به مردمان شریف روستا ها و مناطق کمتر توسعه یافته تعامل و همدلی بیتشر حوزه و دانشگاه های استان را به دنبال داشته باشد و اضافه کرد: همکاری این دو قشر تاثیر گذار در جامعه می تواند آثار و برکات بسیاری به همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است در ابتدا این جلسه علی پور میرزایی مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان به ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده و فعالیت های در دستور کار قرارگاه جهادی شهید محمد حسین محمد خانی پرداخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار