خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوط

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی، علی احمدزاده رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات سید رضا موسوی رئیس سابق، تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسن عبدالهی سرپرست فرمانداری شوط در این مراسم گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم ملتی است که با ایثار و مقاومت از اسلام ،انقلاب وکشوردفاع کردند.

سرپرست فرمانداری شوط با بیان اینکه تکریم ایثارگران موجب تقویت امنیت ملی و بیمه کردن کشور است،اظهار داشت: مسئولیت بنیاد شهید تعهد بر ارائه خدمات به ایثارگران عزیز وحضورپررنگ و هماهنگی در مناسبت های ملی و انقلابی است.

فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

وی در پایان از رئیس جدید بنیاد شهیدخواست برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزند، وتلاش کنند تا رضایت خانواده های ایثارگران را بدست آورده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت حرکت کنند.

ارسال نظرات