خبرهای داغ:
رئیس هیئت فوتبال خوی گفت: تیم متین خوی در هفته چهارم به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست‌یافت.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۵۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علیرضا فتحی ضمن ابراز خوشحالی از برد تیم خوی در هفته چهارم لیگ برتر استانی گفت: تیم متین خوی در ششمین روز از مردادماه سال جاری به مصاف تیم هیئت فوتبال شوط رفت و توانست در پایان با نتیجه ۳ بر یک بر حریف خود غلبه کند.

وی تصریح کرد: این بازی ساعت ۱۷ و سی دقیقه ظهر امروز در ورزشگاه دو هزارنفری چمران شهرستان خوی برگزار شد، همه شرایط بازی برای برد در این هفته نیز آماده بود و تیم متین خوی با توجه به برد در هفته قبل و استفاده از امتیاز میزبانی انگیزه بیشتری برای برد داشت و با یک بازی هجومی پا به میدان گذاشت.

رئیس هیئت فوتبال خوی با اشاره به تلاش بی‌وقفه بازیکن‌های هر دو تیم برای برد در این بازی گفت: در همان نیمه اول و دقایقی اول بازی تیم متین خوی حملات خود را به‌سوی دروازه تیم حریف افزایش داد و توانست در دقیقه ۱۰ بازی گل اول این بازی را با پاس از جناحین توسط محمد مرادی به ثمر برساند.

فتحی افزود: بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیم فوتبال شوط حملات کمی را انجام دادند ولی نتوانستند گل مساوی را به ثمر برسانند و نیمه اول را با باخت به رختکن رفتند، نیمه دوم نیز نیمه مربیان عنوان می‌شد و مجدداً در همان دقایق اول و دقیقه ۵۵ از نیمه دوم تیم متین خوی دومین گل این بازی را توسط محمد حسن زاده بازیکن خلاق خویی به ثمر رساند.

وی خاطرنشان کرد: تیم متین خوی در ادامه به حملات خود ادامه داد و سومین گل این بازی را در دقایق پایانی این بازی با شوت بسیار زیبا سومین گل تیم خوی را به ثمر برساند و پیروزی قاطعی را رقم بزند، تلاش دقایق آخر بازیکنان شوط جواب داد و آنها در دقیقه ۹۲ بازی توانستند یک گل از سه گل متین خوی را جواب دهند.

رئیس هیئت فوتبال خوی در ادامه یادآور شد: این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود متین خوی به‌پایان رسید و این تیم توانست به دومین برد متوالی در لیگ برتر استانی دست یابد و با این برد با دو برد و دو باخت و کسب ۶ امتیاز جایگاه خود را در جدول مسابقات بهبود بخشد.

رئیس هیئت فوتبال خوی در ادامه از حمایت همه‌جانبه از این تیم را عنوان کرد و افزود: در حد توان از این تیم که در مسابقات لیگ برتر استان شرکت کرده است حمایت خواهیم کرد، وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش و سلامت، ایجاد نشاط و شادابی برای جوانان و ارتقاء سطح ورزش در استان آذربایجان غربی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات را شناسایی و تقویت استعدادهای بالقوه در فوتبال خوی و استان به همراه شکوفایی این استعدادها را عنوان کرد، تیم‌های فوتبال خوی بسیار قوی است و با کمک و مدیریت صحیح می‌تواند بهتر از این هم باشد و بتوانیم در مراحل لیگ‌های بالاتر کشوری حضور بسیار پررنگ و قوی داشته باشیم.

فتحی در پایان یادآور شد: مسابقات لیگ برتر استان با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است.

ارسال نظرات