خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف‌اشرف با اشاره به عدم نظارت دقیق بر اجناس فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گفت: مجلس شورای اسلامی باید عرضه کالاهای خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بررسی کند.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۴۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور ظهر امروز در نشستی سیاسی در مسجد صاحب الزمان (عج) اصفهان پیرامون شرایط برجام پس از تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: بارها گفته‌ایم جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که طرف مقابل برجام را نقض نکند به پایبندی خود به آن ادامه می‌دهد و در حالت کلی ایران ناقض برجام نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 8 نجف‌اشرف پیرامون بحث حج، گفت: اعزام حجاج از تصمیمات مهم و کلان کشور بوده و دولت به تنهایی در این تصمیم‌گیری دخالت نداشته است. تمام تضمین‌ها از عربستان گرفته شده و به یاری خدا امسال مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی پیرامون گسترش تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اظهار داشت: در این فروشگاه‌ها به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت اجناس پایین بوده و این به نفع مردم است اما این ارزانی سبب اعتراض و از بین رفتن رونق کاسبان و مغازه‌داران شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف افزود: همین موضوع سبب شد که برای حل این مسئله در مجلس نیز اقداماتی صورت گیرد و به دستور کمیسیون اجتماعی مجلس و ابلاغ آن به وزارت صنعت و معدن عدم اعطای مجوز جدید به این فروشگاه‌ها تصویب شد.

طالب‌پور در ادامه گفت: یکی دیگر از معضلات این نوع فروشگاه‌ها، عدم نظارت دقیق به اجناس آن‌ها است، به صورت مرتب مشاهده شده که بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای خارجی را به فروش می‌رسانند که امیدواریم مجلس در این زمینه هم ورود کرده و راه حل مناسبی برای آن اندیشیده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها