فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در حسینیه شهدای گمنام امیر چخماق یزد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله تصریح کرد: خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)سفیران نور هستند و بوی بهشت را براستان یزد چون باد بهاری پراکنده کردند .
کد خبر: ۸۸۹۵۱۱۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در حسینیه شهدای گمنام امیر چخماق با تبریک تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت درجمع حاضرین مراسم و عرض خیر مقدم به خادمین امام رضا (ع) گفت: خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) سفیران نور هستند و بوی بهشت را بر استان یزد چون باد بهاری پراکنده کردند و استان یزد سر تا سر پر از بوی بهشت و بوی اقا امام رضا(ع) عطراگین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله اضافه کرد: با حضور خدام بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) و خواسته خدام آقا امام رضا (ع) مکر دشمنان به خودشان بازگشت و آنهایی که می خواستند به بهانه ی دهه ی کرامت که دهه ی سر تا سر نور، شادی و برکت بود سوء استفاده کنند و در این استان دارالعباده شهید صدوقی کنسرت های مختلط برگزار کنند این آرزو را به گور بردند و متوجه شدند که مردم استان یزد همیشه در همه ی صحنه ها حضور دارند و هرگز اجازه نمی دهند برنامه های ضد فرهنگی در استان یزد اجرا گردد.

در پایان فرمانده ناحیه ثارالله از حضور گسترده مردم در این مراسم و پیگیری عدم برگزاری کنسرت در یزد از مراجع ذی ربط تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات