به یاد شهدای مدافع حرم و شهدای سر حد اباد، این قشر انسان های شریف که جان خود را "صلواتی" و بدون هیچ چشم داشتی برای ایجاد امنیت و آسایش ما دادند این نام را انتخاب کرده ام.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آقای محمد نوری کارمند کتابخانه منطقه 2 کرج در اقدامی خودجوش کتابخانه ای سیار با نام " شهدای مدافع حرم و شهدای سر حد اباد" در منطقه سر حد آباد کرج راه اندازی کرده است.
 
اقای نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: 5 ماه است که  این کار را به تنهایی و با هماهنگی  مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به صورت صلواتی راه اندازی کرده ام.
 
وی در خصوص تهیه کتاب های این کتابخانه گفت: کتاب ها را ابتدا از کتابخانه شخصی خود وارد این کار کردم و پس از آن مردم و بسیج محل نیز در این امر یاری رسان بوده اند و مردم میتوانند این کتاب ها را به صورت رایگان برای مطالعه برده و پس از پایان مطالعه به این کتابخانه برگردانند.
 
اقای نوری  در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص علت انتخاب نام این کتابخانه صلواتی تصریح کرد: به یاد شهدای مدافع حرم و شهدای سر حد اباد، این قشر انسان های شریف که جان خود را "صلواتی" و بدون هیچ چشم داشتی برای ایجاد امنیت و آسایش ما دادند این نام را انتخاب کرده ام.
 
وی با بیان اینکه طرح دیگری در این راستا در آینده ای نزدیک اجرا خواهد شد بیان داشت: طرح کتاب تلفنی برای جانبازان، معلولین و سالمندان نیز در دست اقدام است که این کتابها را درب منزل به انها تحویل داده خواهد شد.
 
اقای محمد نوری در پایان از همه مردم شریف کرج درخواست کرد تا کتاب های خود را که دیگر نیازی به آنها ندارند تحویل این کتابخانه صلواتی بدهند تا افراد دیگر از آنها استفاده کنند.
 
 محل استقرار کتابخانه:  کرج جاده فردیس، بعد از مترو،  روبرو پمپ بنزین باران گالری مبل مهدی .
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها