معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد در جمع بسیجیان ناحیه روح الله یزد:
همزمان با فرارسیدن دهه امامت و کرامت؛مراسم جشنی با سخنرانی معاون اجرایی سپاه الغدیر و حضور مسئولین ناحیه روح الله یزد و بسیجیان خواهر در سالن ورزشی ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۱۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد در مراسم جشن ایام دهه کرامت در جمع بسیجیان حوزه بنت‌الهدی با بیان اینکه بسیج مدلی راهگشا در هر زمینه‌ای است گفت:درسال 1358 پدیده‌ای به نام بسیج متولد شد که با تجزیه و تحلیل و یادآوری خدمات بسیج می توان به اهمیت این پدیده پی برد.

علی استادی اظهار کرد: در قائله‌های اول انقلاب در شهرهای مختلف کشور، در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در فتنه‌های مختلف در زمان‌های متفاوت از جمله سال‌های 78 و 88 بسیج بود که توانست با حضور پر رنگ خود در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کند و انقلاب اسلامی را حفظ کند و بسیج در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی هم موفق بوده است.

وی افزود: بسیج مختص مرزهای ما نیست و امروز مدل بسیج در کشورهای لبنان، عراق، سوریه و یمن موجب پیروزی هر چه بیشتر مردم این کشورها در برابر دشمنان اسلام شده است.

استادی اذعان کرد: دلیل پیروزی مدل بسیج تکیه بر نیروی ایمان و توکل است، نیرویی به اسم اعتقاد همواره بسیجیان را یاری کرده است.

وی عنوان کرد: هر جا به غیر از نیروی بسیج تکیه کردیم شکست خوردیم و تجربه نشان داده تکیه بر نیروهای توانمند مردمی جواب خواهد داد.

ارسال نظرات