حجت الاسلام سید کاظم مدرسی در گردهمایی بسیجیان ناحیه ثارلله یزد:
مدرسی خاطر نشان کرد: در گذشته فردی به نام شعبان بی مخ برای دفاع از طاغوت عربده می کشید وقمه بدست می گرفت امروزه شعبان بی مخ ها با قلم های مسموم و فضای مجازیشان جامعه را زهراگین می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۰۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در گردهمایی بسیجیان ناحیه ثارالله ضمن تبریک دهه ی کرامت در رابطه با امنیت اظهار داشت: هر جامعه ای که امنیت ندارد هیچ یک از آحاد ان جامعه نمی توانند به سمت کمال مادی ومعنوی سیر کنند دستورات دینی ما هم در راستای ایجاد امنیت است وگسترده ترین دستور دینی ما نماز است.

وی در ادامه افزود: فلسفه امربه معروف ونهی از منکر چیزیست که به ایمان لطمه می زند وامنیت در پرتو حفظ ایمان است امروزه هم با توجه به تمام ضعف های موجود در نظام باز هم امنیت داریم و همه را مدیون حضرت امام و مقام معظم رهبری هستیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطر نشان کرد: در گذشته فردی به نام شعبان بی مخ برای دفاع از طاغوت عربده می کشید وقمه به دست می گرفت امروزهم عده ای عربده کش های فضای مجازی اند صلاح او زور بازو و قمه وار بود وامروزه عده ای با قلم های مسموم و فضای مجازیشان فضا را زهراگین می کنند اگر آنها موفق شدند اینها هم موفق می شوند.

ارسال نظرات