خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: بسیج دانش آموزی بزرگترین و وسیع ترین قشر از بین 21 گانه بسیج است. ما در تمام مدارس رده بسیج داریم که واحد مقاومت در مدرسه سلول بنیادین بسیج دانش آموزی است.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۳۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی غلامرضا اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان صبح امروز در دیدار فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: دوره شبانه روزی یاوران ولایت دانش آموزی یک دوره جامع و فشرده با طرح مباحث تربیتی بصیرتی و معرفتی است که با هدف تربیت دانش آموزان هرساله برگزار می شود .
 
وی عنوان کرد: بسیج دانش آموزی بزرگترین و وسیع ترین قشر از بین 21 گانه بسیج است. ما در تمام مدارس رده بسیج داریم که واحد مقاومت در مدرسه سلول بنیادین بسیج دانش آموزی است.
 
اردونی ادامه داد: واحد مقاومت در دبیرستان قلب تپنده بسیج دانش آموزی است. ارتش آینده ارتش حزب الله است که نیروهای کارآمد آن هم دانش آموزان هستند.
 
وی تاکید کرد: تمام دغدغه ما در بسیج دانش آموزی احیای روحیه انقلابی در مدارس است آنچه دغدغه ولی امر ما است عهد می بندیم که با تمام توان برای رفع آن کار و تلاش کنیم .
 
مسئول بسیج دانش آموزی استان ادامه داد: دانش آموزان در میثاق با رهبری محکم در عرصه های اقتصاد مقاومتی و حتی سخت تر از آن گام های بلند برمی دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی مناسب با حضور اساتید خوب و با اجرای برنامه هایی همچون عطر افشانی گلزار شهدا، بازدید از مرکز توانبخشی و دیدار با نماینده ولی فقیه و... در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها