خبرهای داغ:
صبح امروز مراسم بزرگداشت روز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی و تجلیل از شهدای شاخص و شهدای جهاد گر بسیجیی سازمان جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام فاطمی امام جمعه شهر اقبالیه و مسئولین استانی و بسیجیان جهاد گر در سالن جلسات باغستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۳۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ ابراهیم قاسمی مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان قزوین در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: روز قشر بسیج سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان سالروز تاسیس این سازمان است که این پنجمین بزرگداشت تاسیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان است.

وی ادامه داد: در این مرسم از شهداو شهید شاخص این سازمان شهید محمود  رادمهر و شهدای جهاد گر بسیجی تجلیل خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان قزوین گفت: مباحثی که در این مراسم مطرح می شود ارئه گزارش عملکرد سالانه و همچنین تقدیر و تشکر از نخبگان و کارشناسان و متخصصین سازمان جهاد کشاورزی و بسیجیانی که به صورتشبانه روز با این سازمان همکاری داشته اند.

سرهنگ ابراهیم قاسمی افزود: از دیگر برنامه های این همایش ارائه گزارش در خصوص تشکیل شورا و جلسات منظمی که شورا برگزار می کند وتشکیل کار گروه های تخصصی بسیج مهندسین کشاورزی است.

وی در ادامه با اشاره به طرح های انجام شده در بسیج مهندسین کشاورزی پرداخت و گفت: مهمترین طرحی که بسیج مهندسین کشاورزی استان در حال اجرای آن است طرح هم گام با کشاورز است که در روستاهای استان در حال اجراست.

وی افزود: این طرح به صورت تئوری در مساجد برای کشاورزان روستایی مطرح و به صورت عملی در مزارع اجرا می شود تا کشاورزان با بهره گیری و استفاده از علوم روز کشاورزی آشنا شوند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان قزوین با اشاره به برگزاری همایش های علمی تخصصی توسط این سازمان گفت: در این همایش ها از کشاورزان نخبه و موفق و کارشناسان مرتبط  برای سخنرانی استفاده می شود.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها