امام‌جمعه بسطام گفت: در دهه کرامت، کرامات انسانی و مذهبی به‌خوبی یادآوری می‌شود و باید از ظرفیت این دهه به بهترین شکل استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۱۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی رضوی نسب در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، ضمن بیان اینکه در دهه کرامت کرامات انسانی و مذهبی به‌خوبی یادآوری می‌شود و باید از پتانسیل این دهه به بهترین شکل استفاده کنیم، اظهار کرد: با توجه به رویدادهای مذهبی فرخنده در این دهه، فضای معنوی بسیار خوبی در تمام نقاط کشور ایجاد می‌شود.

وی افزود: این مهم زمینه لازم برای انجام امور فرهنگی در خصوص افزایش کرامات انسانی را ایجاد می‌کند و باید تلاش کنیم به بهترین شکل ممکن از این فرصت بهره‌برداری کنیم.

رضوی نسب تصریح کرد: با توجه به سابقه فرهنگی مردم استان سمنان، ظرفیت‌های فرهنگی بسیار زیادی در اختیارداریم و باید با اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و بهتر، از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم تا شاهد رشد و بالندگی بیشتری درزمینهٔ مذهبی و فرهنگی باشیم.

امام‌جمعه بسطام ادامه داد: وجود بارگاه مقدس و پربرکت امامزاده یحیی(علیه‌السلام) برادر امام رضا (علیه‌السلام)، در شهرستان سمنان یکی از این فرصت‌های مذهبی بسیار خوب است که باید به‌خوبی موردتوجه قرار بگیرد.

رضوی نسب عنوان کرد: باید از حضور کاروان زیر سایه خورشید در زمینه‌های مختلف و به‌خصوص معرفی امامزادگان استان سمنان به‌خوبی استفاده کنیم تا شاهد نتایج بسیار خوب و تأثیرگذار این موضوع در جامعه باشیم.

امام‌جمعه بسطام گفت: امیدواریم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خادمان حرم مطهر علی ابن موسی‌الرضا(علیه‌السلام)،  فضای معنوی زیارت آن امام بزرگوار را در سطح استان به وجود بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: حضور این کاروان در استان سمنان در چند سال اخیر برکات ویژه خود را به همراه داشته است و همه مردم استان به‌نوعی از آن بهره‌مند شده‌اند و امیدواریم تا در سال جاری نیز بتوانیم از برکات آن به‌خوبی استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها