در دیدار با خانواده شهید «فردین‌پور»؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک، گفت: صبر و شکیبایی خانواده شهدا بهترین الگو برای زندگی خانواده‌های جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۰۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در دیدار با خانواده شهید «فردین‌پور» از شهدای هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه فداکاری و صبر خانواده شهدا عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی است، گفت: جان بخشیدن به امنیت و اقتدار کشور از ثمرات خون مقدس شهدا و بردباری و صبر خانواده‌ فداکار آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تنها هدف رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رسیدن به قرب الهی بود، افزود: شهدا از آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند و برای رسیدن به قرب الهی و رضایت خدا گام برداشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: همواره نام و مقام شهدا، آبروی تاریخ ایران اسلامی است با اینکه شهدای بزرگوار هیچ وقت در پی کسب نام و شهرت نبودند و برای دفاع از خاک و ناموس جهاد کردند.

پاسدار احمد کمانکش در این دیدار ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) عشق و وفاداری به اسلام و ایران را شهدا با ایثارگری و فداکاری خود به اثبات رساندند.

وی با اشاره به آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی موجود در جمهوری اسلامی ، افزود: در جامعه امروز آسیب‌های و مشکلات فرهنگی بسیاری موجود است که این را خانواده شهدا که عزیزانشان را فدا کردند درک می‌کنند که با توکل به خدا و صبر و دعای خانواده شهدا این مشکلات نیز حل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات