رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: فرماندهان ومدیران نیروهای مسلح رسالت سنگین دفاع از امنیت وحراست ونگهداری از انقلاب وخون شهداء را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۸۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان دقایقی پیش، با حضور سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسؤولان، همایش هم اندیشی فرماندهان عالی و نظامی و انتظامی کشور با سران طوایف جنوب شرق در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان آغاز شد.

سرلشکر باقری با اشاره به این مطلب که فرماندهان ومدیران نیروهای مسلح رسالت سنگین دفاع از امنیت وحراست ونگهداری از انقلاب وخون شهداء را بر عهده دارند، گفت:انقلاب اسلامی برکت وموهبت الهی بود که به یمن وجود تلاشها ومجاهدتهاوایثارگریهای امام خمینی(ره)به مردم هدیه و موجب سربلندی وماندگاری بیشتر نظام در تاریخ شد.
وی با تاکید بر این مطلب که عشایر وسران طوایف افتخار آفرینان انقلاب اسلامی بوده وهستند افزود:این قیور مردان مرز دار با گذشت از جان، مال و فرزندان خود رسالت برقراری امنیت وپاسداری از کیان انقلاب اسلامی را بر دوش دارند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در 4دهه از عمر با برکتش مورد تهدیدات دشمنان وبدخواهان در راس آن استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش اسرائیل مواجه بوده وخواهد بود.
سرلشکر باقری با اشاره به این نکته که در ایران اسلامی عشایر،طوایف و قیور مردان از سرزمین ومیراث خود به خوبی دفاع کرده واین انقلاب را به دست نسل فعلی جامعه رسانده اند تصریح کرد: خدارا شاکر هستیم که به برکت خون شهداءکشوری که روزی در داخل کشور خودش با دشمنان مبارزه می کرد، به لطف مجاهدت رزمندگان و ملت شریف به روزهایی رسیده که یاران  و دلسوزان انقلاب اسلامی و آنهایی که فرمایشات مقام معظم رهبری را بر چشم قرار داده و در سواحل مدیترانه با استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها در حال مبارزه هستند.

وی ادامه داد: امروزه با لطف خدا ومجاهدتهای ایثارگران محور مقاومت وجهان اسلام پایه های صهیونیسم را به لرزه در آورده است.

سرلشکر باقری برسابقه طولانی ملت ایران در ایرانی بودن، میهن پرستی، و دفاع از ارزشها اشاره و بیان کرد: طوایف استان جزء متعهدترین،محکم ترین افراد در انقلاب اسلامی بوده وهستند چرا که این قشر از جامعه انگیزه قوی وروحیه بالا برای دفاع از میهن خود را دارند.
این مسئول اظهار داشت: علاقه به اهل بیت (ع) در بین اهل سنت کمتر از  شیعیان نیست ما یکی هستیم شیعه وسنی  یک خدا، یک اسلام و یک قبله  دارند، احکام جزئی بین احکام اسلامی تفاوت دارد اما این تفاوت ها نسبت به آنچه باعث وحدت است، ناچیز است و این فهم و درک در مردم شیعه و سنی این استان است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: آنچه سبب ایجاد داعش شد، غفلت نسبت به این موضوع بود و استکبار جهانی اهل سنت را تحریک کرده و به جان شیعه انداخت اما در واقعیت در موصل و تکریت و جاهای دیگر شیعه و سنی باهم قربانی شدند.
این مسئول با تاکید بر این نکته که استکبار جهانی می‌خواهد چهره رافت و مهربانی جهان اسلام را وارونه جلوه دهد، و یک چهره خشن از اسلام به دنیا معرفی کند،ادامه داد: بر همه جهان اسلام روشن شده است که اقدامات تروریستی داعش یک پوشش ظاهری دارد که به نام اسلام است اما در واقعیت اینها یک جیره خوار هستند برای از بین بردن جهان اسلام.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: عشایر وطوایف استان سیستان و بلوچستان  هدف و اولویت ها را درست شناخته اند با تمام مشکلات معیشتی که دارند پشتیبان نظام هستند، مسئولان کشور هم خادم مردم هستند، و خدمت به ملت وظیفه تمام مدیران و مسئولان است و باید شب و روز برای خدمت به مردم نتلاش داشته باشند.

وی بیان کرد: برای سپاه و بسیج افتخار است که خادم ملت باشند ،و پای یک پرچم و گوش به فرمان یک رهبری وحدت را رقم زده اند تا انقلاب به اهداف خودش برسد.
وی اذعان کرد: در 4ساله گذشته شاخصه های امنیتی در استان رشد داشته که شاخصه های امنیتی در این استان مثال زدنی است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: حضور ما در این منطقه برای قدردانی از مسولان امنیتی بود، خداروشکر دوستانه ترین روابط بین مسئولان امنیتی و مردم و مرزنشینان است ما در حد امکان پشتیبانی از ارگانهای امنیتی را انجام خواهیم داد.
ارسال نظرات