خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:

حضرت فاطمه معصومه (س) داراي شخصيتي رفيعی مي‎باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها داراي شخصيتي رفيعی مي‎باشد که اجداد او نیز پیش از ولادت ایشان از مقام والاي او سخن گفته‎اند.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۷۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام صادقی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با آغاز دهه کرامت اظهار کرد: هر دو امامان شریف دارای کرامات بسیار هستند و به همین دلیل این دهه را دهه کرامت نامیدند.

وی افزود: حضرت امام رضاعلیه السلام به رئوف بودند معروف هستند  و توجه ویژه ای به زائران خویش دارند و به این مناسبت از ولادت خواهر بزرگوارشان تا ولادت حضرت امام رضا علیه السلام را  دهه کرامت نامیدند.

این مسئول در ادامه متذکر شد: وجود آرامگاه پاک و مطهره حضرت امام رضاعلیه السلام  در کشور ایران  و بزرگواری ایشان  اصلی ترین دلیل این نامگذاری است.

صادقی در ادامه به فضایل حضرت معصومه سلام الله علیه پرداخت و گفت: حضرت معصومه (س) قلب رئوب و بخشنده ای داشت و حرم مطهره ایشان نیز آرامش دهنده قلبها است، همه زائران و علاقمندان به حضرت معصومه سلام الله علیه باید زائران باید در زیارت مراقب حفظ ادب باشند که به چه مکانی مشرف میشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در پایان متذکر شد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها داراي شخصيتي رفيعی ميباشد که اجداد او نیز پیش از ولادت ایشان از مقام والاي او سخن گفتهاند.

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها