خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین اظهار کرد: پيشواي هشتم (ع) شیعیان در جود و بخشش نيز سرآمد همه مردم زمان خود بودند.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۷۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با شخصیت و فضایل مقام امام رضا(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) در ماه ذی القعده شانزده روز پس از شهادت جد بزرگوارش امام صادق (ع) در مدينه به دنیا آمدند.

وی با اشاره به مبحث امامت امام رضا علیه السلام عنوان کرد: امام هشتم شیعیان پس از شهادت پدر بزرگوارش امام کاظم (ع) امامت را بر عهده گرفتند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: امامت امام رضا(ع) همانند دیگر امامان از طرف خداوند تعیین شده بود که توسط تصريح پيامبر (ص) و معرفي پدر گرامي اش صورت پذيرفت.

عدالتی با اشاره به خصوصیت بارز امام هشتم شیعیان اظهار کرد: پيشواي هشتم (ع) شیعیان در جود و بخشش نيز سرآمد همه مردم زمان خود بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)استان قزوین در خاتمه تریح کرد: امام رضا علیه السلام  با آنکه مقام رفيع امامت را داشت در زندگي خويش با طبقات مختلف مردم حتي خدمتکاران و زيردستان با نهايت صميميت و فروتني رفتار مي کرد

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها