اردوی جهادی دانشجویان یادآور ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است

ربیع فلاح روحیه جهادگران دانشجو را مانند روحیه رزمندگان دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: کاری که شما برای مردم می‌کنید کمتر از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیست.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۶۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در جمع دانشجویان جهادی این شهرستان با بیان اینکه گروه‌های جهادی به دور از مباحث سیاسی به فکر خدمت به مردم هستند، اظهار کرد: امسال حتماً برای بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی و عرض خدا قوت در مناطق محروم حضور می‌یابم و ساعتی را با جوانان جهادی سپری می‌کنم.

وی روحیه جهادگران دانشجو را مانند روحیه رزمندگان دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: کاری که شما برای مردم می‌کنید کمتر از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیست.

استاندار مازندران خطاب به دانشجویان جهادی افزود: سعی کنید فعالیت‌ها تخصصی‌تر باشد حداکثر تاثیر را در اهالی مناطق محروم داشته باشید و مردم را مطابق با تفکرات و اعتقادات اسلامی و انقلابی خودتان حمایت و هدایت کنید.

فلاح‌جلودار گفت: اگر فراغت کار داشتنم حتماً عضو یکی از گروه‌های جهادی می‌شدم تا در مناطق محروم حضور یابم و به این حرکت بسیار علاقه‌مندم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها