خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان:
سرهنگ صادقی حداد گفت: اردوهای هجرت که ۹ روزه می باشد کارهای زیبا سازی، مرمت سازی، رنگ آمیزی، اجرای طرح های نقاشی و خطاطی بر روی دیوار مدارس را به اتمام می رسانند.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۱۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: اردوهای یک روزه جهادی با اعزام دانش آموزان به مدارس هدف کارهای زیبا سازی و بازسازی همچون فضاهای سبز را انجام می دهند.

سرهنگ پاسدار حسین صادقی حداد گفت:  اردوهای هجرت که ۹ روزه می باشد کارهای زیبا سازی، مرمت سازی، رنگ آمیزی، اجرای طرح های نقاشی و خطاطی بر روی دیوار مدارس را به اتمام می رسانند.

وی افزود: در اجرای اردوهای یک روزه هجرت از وجود پسران دانش آموز استفاده شده و برای اردوهای ۹ روزه از دختران دانش آموز به صورت داوطلبانه استفاده می شود.

سرهنگ صادقی حداد با بیان اینکه دانش اموزان در محل همان مدرسه ای که کارهای بازسازی و زیبا سازی را انجام می دهند از وجود روحانی به منظور کارهای فرهنگی و برگزاری نماز جماعت استفاده می کنند.

وی همچنین اعلام کرد: عرصه هایی که شناسایی شده و در حال حاضر بر روی آن کار صورت می گیرد با هماهنگی آموزش و پرورش اردستان و تصویب در کمیته پشتیبانی مشخص شده اند.

صادقی تاکید کرد: امسال پنج مدرسه ابن سینا، دکتر فاطمی، عامری، شریعتی و سمیه برای بازسازی و مرمت سازی مشخص شده اند و در کنار آنها مکانهای دیگری همچون دارالقرآن آموزش و پرورش نیز برای آن کار صورت گرفته است.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان با اشاره به مکانهایی که برای اردوهای جهادی مشخص شده توسط اداره آموزش و پرورش مصالح و امکانات تهیه و کار آن توسط دانش بسیج دانش آموزی انجام می شود.

وی  تعداد کار انجام شده در ۱۰ روزه را ۴۵ دانش آموز به مقدار ۴۵۰ساعت نفر روز اعلام کرد و افزود: در اردوی یک روزه جهادی نیز تعداد ۶۰ نفر روز کار انجام شده است.

صادقی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته توسط اداره آموزش و پرورش و همچنین سپاه اردستان از طر ح های در حال انجام افزود: نتایج رضایت بخش گزارش شده است.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان یک سرمایه و ثروت عظیم در دست ما هستند، تصریح کرد: به منظور استفاده مطلوب از آنها بهترین مکان اردوهای جهادی و هجرت است که آینده شغلی آنها را نیز تامین می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به نتایج  پرباری که اینگونه اردوها دارد بتوانیم  به منویات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها