خبرهای داغ:
دهکده مقاومت بسیج بجنورد :

افتتاح پارک فن آموز با حضور فرمانده سپاه استان

آموزش‌های علمی و عملی در شیوه‌هایی خلاق و شادی‌آفرین و کمک به ایجاد انگیزه دانش آموزان در فراگیری علوم و تکمیل آموزش نظری از مهم‌ترین اهداف این پارک است
کد خبر: ۸۸۹۴۸۸۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج : در این پارک دانش آموزان به صور عملی با علوم و فیزیک آشنا می شوند و از نزدیک این علوم را لمس می کنند تا بیش از پیش تجربه علمی کسب کنند.


این پارک با محیطی شاد و تعاملی است که برای انجام آزمایش و مشاهدات علمی تجهیز شده است. ارائه جذاب پدیده‌های علمی و فناوری در قالبی ساده، جاذبه و شوق علمی در مخاطبین ایجاد می‌کند و باعث علاقه‌مندی به علوم و فناوری می‌شود.

بر همین اساس پارک فن‌آموز سعی دارد تا با تجهیزات آزمایشگاهی نصب‌شده در این مرکز، پدیده‌های علمی و جلوه‌های فناوری را به شکلی زیبا به نمایش گذارد و شوق آموختن را در بین دانش آموزان افزایش داده و محرک خوبی برای تحصیل آنان و نیز مکملی برای آموزش‌های رسمی در مدارس و جامعه باشد.

از مهم‌ترین اهداف این پارک افزودن آموزش‌های علمی و عملی در شیوه‌هایی خلاق و شادی‌آفرین و کمک به ایجاد انگیزه دانش آموزان در فراگیری علوم و تکمیل آموزش نظری به‌ وسیله آزمایش‌های عملی است تا گام‌های مؤثری در تربیت علمی دانش آموزان برداشته شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار