فرماندار شهرستان جم گفت: انتظار داریم هواداران و لیدرها، فرهنگ غنی شهرستان جم را در مقابل تیم‌های رقیب به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بوشهر، فتح‌الله نوروزی  در نشست هماهنگی برگزاری اولین بازی خانگی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: از همه مردم و هواداران در حمایت از تیم پارس‌جنوبی‌جم تشکر می‌کنم که آنها صاحبان اصلی این تیم هستند که به عنوان یک سرمایه بزرگ برای فوتبال جم قابل احترام می‌باشند.

نوروزی افزود: برای ما مایه افتخار است که در راستای توجه به مردم و هواداران این تیم، بتوانم گامی در کمک به تیم پارس جنوبی جم برداریم تا این تیم بتواند با روحیه‌ای مناسب در این فصل از فوتبال باشگاه های برتر کشور از حیثیت فوتبال استان بوشهر و شهرستان جم دفاع کند.

وی تصریح کرد: در عرصه ورزش‌های گروهی موفقیت بر اساس چندین فاکتور رقم می‌خورد که در ورزش فوتبال و برای تیم پارس‌جنوبی جم به عینه مشاهده کردیم که چگونه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجموعه مدیریتی باشگاه پارس جنوبی‌جم، کادر فنی و بازیکنان تیم، رسانه‌های شهرستان و استان بوشهر و همچنین مردم و هواداران در موفقیت این تیم نقش‌آفرین بودند.

وی با اعلام این که ورزش فوتبال تابع شکست و پیروزی است و همه باید در پیروزی و شکست همراه و همدل باشیم، گفت: تیم پارس‌جنوبی‌جم اکنون و پس از تلاش‌های فراوان در سطح اول فوتبال کشور خود را نشان می‌دهد و دارای شرایط ویژه‌ای است که باید رفتارهای متناسب با جایگاه شهرستان و تیم از خود نشان دهیم.

فرماندار شهرستان جم با اعلام این که نباید اجازه دهیم فضای احساسی به روند تیم و موفقیت‌ها و شان شهرستان جم لطمه وارد کند، اظهار داشت: با توجه به این که در بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، شهرستان، مردم و هواداران هر تیم  زیر ذره‌بین فوتبال دوستان کشور و رسانه‌های بزرگ قرار می‌گیرد، باید از این ظرفیت برای معرفی شهرستان جم و فرهنگ غنی مردم این شهرستان استفاده کنیم.

نوروزی ادامه داد: شرایط حاکم بر مسابقات خانگی تیم پارس‌جنوبی‌جم در لیگ برتر متفاوت از لیگ‌های دیگر است و تلاش می‌کنیم با همراهی هواداران و مردم فضای آرام، پرشور و امن را فراهم کنیم

وی عنوان کرد: جم در برخی از مسابقات میزبان تماشاگران پرشور تیم‌های بزرگ کشور است و باید میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های رقیب و هواداران‌شان باشیم که از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم برای تامین امنیت مسابقات انجام شده اما تامین‌کنندگان اصلی امنیت و آرامش بازی‌ها مردم، هواداران و لیدرها هستند.

فرماندار شهرستان جم با اعلام این که پیگیری‌های زیادی برای آماده‌سازی ورزشگاه انجام شده و مراحل نهایی آماده‌سازی در حال انجام است که تا قبل از بازی خانگی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم تکمیل می‌شود، گفت: تمام تلاش و پیگیری خود را برای برگزاری مطلوب بازی‌ها انجام داده‌ایم و انتظار داریم هواداران و لیدرها، فرهنگ غنی شهرستان جم را در مقابل تیم‌های رقیب به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بهتر است اقلام مورد نیاز هواداران هر چه سریع‌تر در اختیار هواداران و لیدرها قرار گیرد تا حمایت‌ها با انسجام هر چه بهتر انجام شود که با حضور تیم پارس‌جنوبی‌جم، نشاط اجتماعی در شهرستان جم به شکل محسوسی افزایش یافته و هواداری تیم جم را افتخاری برای خود می‌دانند.

نوروزی با اعلام این که تلاش می‌کنیم در آینده از ظرفیت‌های شهرستان جم در تیم پارس‌جنوبی‌جم بیشتر استفاده شود، گفت: همراهی و همدلی بسیار خوبی در سطح شهرستان برای حمایت از تیم پارس‌جنوبی‌جم وجود دارد و قطعا ادامه این روند مثبت، به نتایج بهتر تیم در لیگ برتر کمک می‌کند.

انتهای خبر/


ارسال نظرات