مشاور عالی و مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان؛

راهیان نور یک حرکت فرهنگی و یک خیر مستمر اسلامی در کشور است

عبدالرضا میقانی گقت: استان کردستان بیش از گذشته نیازمند توجه خاص مسئولین در مرکز کشور است چرا که این استان دارای مردمی ولایت مدار، دارای فرهنگ چندین ساله و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشند.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۲۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالرضا میقانی مشاور عالی استاندار و مدیرکل روابط عمومی استان کردستان؛ با حضور در مرکز رسانه ای شهید رهبر به نقش راهیان نور در این استان اشاره کرد وگفت: راهیان نور بعنوان یک حرکت فرهنگی و یک خیر مستمر اسلامی در کشور است. با توجه به اینکه راهیان نور ابتدا در جنوب کشور آغاز بکار کرد. بعد از گذشت چندین سال که راهیان نور در مناطق غرب و شمال غرب کشور آغاز به کار کرد شاهد پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و آبادانی شهرها در این مناطق بودیم و باعث شد که مردم عزیز ایران علاوه بر حضور در کاروانهای راهیان نور بصورت شخصی در این مناطق حضور یابند.
 


میقانی با اشاره به اقدامات استانداری کردستان در برگزاری هرچه بهتر راهیان نور گفت: استانداری کردستان با همکاری ارگان های مختلف سعی بر آن دارند که با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان بخش عظیمی از زیر ساخت های لازم جهت بهبود وضعیت جاده ای، بازسازی یادمان ها، اسکان زائرین شهدا و... انجام بدهد. استاندار کردستان به کلیه دستگاه های که به نوعی با ستاد مرکزی راهیان نور در ارتباط هستند تاکید کرده اند که تمامی ظرفیت های موجود را در اختیار این ستاد جهت برگزاری هرچه بهتر این حرکت عظیم فرهنگی قرار بدهند.
 
 
 
وی در ادامه افرود: استان کردستان بیش از گذشته نیازمند توجه خاص مسئولین در مرکز کشور است چرا که این استان دارای مردمی ولایت مدار، دارای فرهنگ چندین ساله و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشند و نیاز به توجه هرچه بیشتر در بحث آباد سازی مناطق یادمانی دفاع مقدس می باشد. 



مشاور عالی استاندار در پایان سخنان خود با تشکر از دست اندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جهاد رسانه ای شهید رهبر، گفت: بنده بر خود لازم می دانم به نمایندگی از مسئولین و مردم شریف استان کردستان از مسئولین ستاد مرکزی راهیان نور کشور که با حضور خود توانستند نقش مهمی در ترسیم این حرکت در استان داشته باشند تشکر کنم، همچنین تشکر ویژه از جهاد رسانه ای شهید رهبر که انصافا با حضور مستقیم توانستند زیبایی ها و حضور زائرین شهدا را در قالب خبر، کلیپ و نماهنگ در آورند تشکر کنم.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار