حجت الاسلام پناهیان

سعی جریان نفاق برای ممانعت از پیروزی نهایی اسلام

حجت الاسلام پناهیان گفت:جریان نفاق در طول تاریخ اسلام همیشه در اوج جهاد ومبارزه با ظلم وارد می شود تا مانع از پیروزی نهایی اسلام شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۰۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یادواره شهدای مدافعان حرم شهرستان ساوه با حضور خانواده شهدا،مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک فجر برگزار شد.

حجت الاسلام احمد پناهیان از سخنرانان کشوری در این یادواره گفت:جریان نفاق در طول تاریخ اسلام همیشه در اوج جهاد ومبارزه با ظلم وارد می شود تا مانع از پیروزی نهایی اسلام شود.

وی افزود: در انتخابات مردم را ترساندند که اگر فلان شخص رای آورد جنگ می شود و رای مردم را گرفتند، اما حالا پس از کسب رای چه شد، مجددا یک روزنامه ۱۲ دلیل ساده لوحانه برای نزدیک بودن حمله آمریکا لیست کرد و در آخر راهکار مذاکره مجدد را پیشنهاد کرد.

پناهیان بیان کرد: رییس جمهور درسازمان ملل با لباس روحانیت گفت که در قرآن آمده است« خدا صلح طلبان را یاری می کند» در حالیکه آیه ای که به آن اشاره شد طبق تفسیر امام باقر(ع) وقتی نازل شد که خداوند متعال اولین بار دستور جهاد را داد و این سخن اشتباه بزرگی بود.

وی ادامه داد: وظیفه بنده این است در هر مجلسی که هستم از واقعیت قرآن و اسلام دفاع کنم و اجازه تحریف ندهم.

این کارشناس دینی اظهار کرد:پدیده دفاع از حرم یک آیه و حجت از سوی پروردگار در عصر حاضر است، در جنگ تحمیلی کسی شک نداشت که باید از کشور و انقلاب دفاع کند ولی در زمینه دفاع از حرم خیلی ها شک ایجاد می کردند ولی جوانانی با فهم خود، به موقع عمل کردند و از حریم اهل بیت (ع)دفاع کردند.

وی افزود: حتی در جنگ تحمیلی کل رزمندگان داوطلب اسلام به یک میلیون نفر نرسید یعنی اکثریت مردم هم فهم دفاع از کشور را کسب نکردند.

پناهیان تصریح کرد: سفره عظیم جهاد و شهادت یادگار ائمه اطهار(ع) بخصوص حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: حذف بعضی دروس مربوط به جهاد و شهادت با دستور از خارج کشور رخ می دهد و صهیونیست ها پشت پرده این توطئه هستند.

روایتگری و مداحی از سایر برنامه های این مراسم بود که در ادامه تصاویر آن آمده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات