معرفی نفرات برتر سومین جشنواره مولودی خوانی رضوی "هه تاو"

نفرات برتر سومین دوره جشنواره مولودی خوانی رضوی «هه تاو» در بخش‌ گروهی مولودی خوانی و منقبت خوانی در سنندج معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۸۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نفرات برتر سومین دوره جشنواره مولودی خوانی رضوی در بخش‌ گروهی مولودی خوانی و منقبت خوانی امروز یک شنبه(8 مرداد) در سنندج معرفی شدند.
 

در بخش گروهی مولودی خوانی؛ جایزه مقام اول شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ سه میلیون تومان به گروه اخوان از سنندج اهدا شد، جایزه مقام دوم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون تومان به گروه نوای رحمت از سنندج تعلق گرفت و جایزه مقام سوم هم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون تومان به گروه هورامان از استان کردستان اهدا شد.

 

همچنین در بخش گروهی چهار گروه بدون اولویت مورد تقدیر قرار گرفتند که لوح تقدیر و هدیه 500 هزار تومانی به چهار گروه نور کردستان از دهگلان، شور عاشقان از بوکان، رستاخیز از اصفهان و پیران طریقت از سنندج اهدا شد.

در بخش منقبت خوانی؛ جایزه نفر اول شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ یک و نیم میلیون تومان به امید ملکی از سنندج تعلق گرفت، جایزه نفر دوم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون به مهران خالدی از سنندج اهدا شد و جایزه نفر سوم هم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 700 هزار تومان به علیرضا فشیری از سنندج تعلق گرفت.

هیئت داوران همچنین پنج نفر دیگر از منقبت خوانان را بدون اولویت شایسته تقدیر دانستند و به مختار زندسلیمی از سنندج، فرشید محمدی از سنندج، محمد علی عالمی از قم، بهنام حجازی از سقز و حسین صادقی از اصفهان هرکدام مبلغ 300 هزار تومان اهدا کردند.

در بخش مبلغان و مروجان سیره نبوی، فرهنگ رضوی نیز از ماموستا سید اشرف حسامی، سید محمد سراح الدینی نقشبندی، شهلا حسین پناهی، ژاله حیدری مقدم؛ در بخش مدیران موسسات قرآنی از شهلا امینی، عادله علیمرادی؛ در بخش مولودی خوان و پیشکسوت از حسین فشیری، بخش هنرمند خوشنویس از علی اکبر مرادی و هنرمند و موسیقیدان چیره دست هم از حمید حاصلی و مهدی احمدی تجلیل شد.

در بخش منقبت خوان برگزیده براساس آرای مردمی «وریا فشیری» و گروه مولودی خوان برگزیده مردمی گروه «نور» از شهرستان دهگلان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات