فرمانده سپاه تنگستان خبر داد

تعامل سپاه با مرکز فنی و حرفه ای تنگستان برای مهارت آموزی کارکنان و بسیجیان

فرمانده سپاه تنگستان گفت: تعامل با مراکز فنی و حرفه ای این بستر را فراهم می کند که بسیجیان علاقه مند حضور در کلاسهای مهارت آموزی به صورت موثر تر بتوانند در کلاسهای آموزشی این مراکز استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۸۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،

 

احمد حیدری صبح امروز در دیدار با رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان تنگستان که به بهانه روز فنی و حرفه ای صورت گرفته بود گفت: کشور نیازمند تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی است که سپاه در این عرصه حضور موثری داشته و دارد و البته تعامل صورت گرفته بین سپاه تنگستان و مرکز فنی و حرفه ای تنگستان پیش زمینه فعالیت هرچه بهتر را در این زمینه فراهم می کند.

وی افزود: هم پایوران و هم سربازان سپاه در تعامل صورت گرفته در رشته های برق، رایانه و جوشکاری و سایر رشته های مورد درخواست مهارت لازم را به صورت رایگان کسب می کنند.

حیدری خاطر نشان کرد: در مجموعه بسیج نیز علاقه مندیهای متعدد در حوزه های مختلف مهارت آموزی وجود دارد و قول مساعد مرکز فنی و حرفه ای تنگستان مبنی بر برگزاری کلاسهای مهارت آموزی ویژه برادران و خواهران بنا به درخواست نوید این است که رشد بالقوه ای در بحث مهارت آموزی در بسیج تنگستان شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در بحث ارائه وام های اقتصاد مقاومتی که جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این خصوص با ما همکاری دارند نیازمند مهارت آموزی متقاضیان خواهیم بود کمک و همراهی مرکز فنی و حرفه ای تنگستان در این خصوص قابل تقدیر و راه گشا خواهد بود.

حیدری ضمن تشکر از همکاری های صورت گرفته آموزش فنی و حرفه ای تنگستان همچنين با تاکيد بر ادامه هرچه بيشتراين همکاری ها عنوان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، ايجاد اشتغال پايدار و توليد محصولات و خدمات داخلی می باشد که تحقق اين امردر توسعه همکاری آموزشی و تعامل بيشتر بسيج سازندگی و آموزش فنی و حرفه ای بسيار ضروری و مهم می باشد و با توجه به سابقه همکاری های گذشته و رضايت طرفين ، اميدواريم که اين روند بيش از پيش ادامه يابد.

در این دیدار رئیس مرکز فنی و حرفه ای تنگستان نیز گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای سياست های سازمانی توسعه آموزش در بين تمام اقشار جامعه بويژه پادگانهای نظامی در حرفه های مختلف را در برنامه های خود داشته و خواهد داشت و همکاری با ساير دستگاه ها و نهادهای در تحقق اهداف برنامه های توسعه اقتصادی کشور نيز تاثيرگذار است.

وی تصریح کرد: اين نشست با هدف مهارت آموزی و ارتقای مهارتی کارکنان، سربازان وظیفه و بسیجیان سپاه که علاوه برگذراندن دوران مختلف درون سازمانی از نظر مهارتی نیز توانمند می شوند و می توانند برای خود بعد از پایان دوره سربازی و یا دیگر مراحل زندگی خود شغل ایجاد نمایند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار