خبرهای داغ:
بیش از 13 پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان شهرستان تیران و کرون از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند .
کد خبر: ۸۸۹۴۷۷۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ بیش از 13 پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان شهرستان تیران و کرون از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند .

مدیر تربیت و آموزش بسیج ناحیه تیران و کرونگفت : طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان در بیش از 13 پایگاه مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان تیران و کرون از تاریخ 1/4/1396 در حال اجراست و تا 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ابراهیم سلطانی افزود : تاکنون بیش از 500 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و از برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی ، آشنایی با قرآن و احکام ، خیاطی ، گلدوزی و دیگر برنامه های هنری بهرمند می شوند .

وی با بیان اینکه این برنامه ها توسط سرگروه های طرح صالحین مدیریت می شود؛ گفت : طرح جوانه های صالحین علاوه بر پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان باعث استمرار و تقویت حلقه های صالحینیکه در طول سال اجرا می شود خواهد شد و جذب در بسیج را نیز افزایش خواهد داد .


ارسال نظرات
آخرین اخبار