خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیرضا پوروحدت مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: امسال طرح جوانه های صالحین در یک دوره 4 ماهه با شرکت بسیجیان مربی، متربی و مجری در سطح پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۹۴۶۹۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ حجت الاسلام علیرضا پوروحدت مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: امسال طرح جوانه های صالحین در یک دوره 4 ماهه با شرکت بسیجیان مربی، متربی و مجری در سطح پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان برگزار می گردد.
وی افزود: این طرح از ماه پرخیر و برکت رمضان شروع و با طرح های تطمئن القلوب، طلوع جمعه، طرح صیام، طرح استکبار ستیزی، آسمان آبی، طرح جلابیت، طرح یک فنجان مطالعه، طرح نعمت برگزار می گردد.
حجت الاسلام پوروحدت تصریح کرد: حضور در محافل انس با قرآن، حضور منسجم در نماز جمعه محدوده پایگاه، افطاری وحدت همراه با محافل قرآن در پایگاه، شرکت بسیجیان در راهپیمایی روز قدس، ویژه برنامه روز عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی از کتاب داستان راستان و حقوق زن در اسلام از جمله برنامه های تیر ماه این طرح می باشد.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه برخوار با اشاره به برنامه های این طرح گفت: برگزاری اردوی زیارتی مشهد، قم و جمکران و امامزاده های شهرستان، برگزاری محافل دخترانه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، برگزاری برنامه های تفریحی و سرگرمی و پارک و سینما، برگزاری سخنرانی ویژه جوانان 18-35 سال و مشاوره قبل از ازدواج پیرامون مهارت همسرداری همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) از جمله برنامه های مرداد و شهریور این طرح می باشد.
این مسئول بیان نمود: 10 تا 15 شهریور همزمان با ولادت امام هادی(ع) اختتامیه برنامه تابستانی می باشد که برنامه هایی از جمله نمایشگاه و فروشگاه از تولیدات کلاسهای هنری، مهارت و سرگرمی، ادوی پایانی و همچنین به برترین های اخلاقی، محجبه و نظم در کلاسها با اهداء جوایزی تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها