خبرهای داغ:

جشن دهه کرامت و استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی (ع) در صیدون برگزار شد.

کد خبر: ۸۸۹۴۶۶۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج جشن دهه کرامت و استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی (ع)  یکشنبه شب با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از مردم ولایت مدار و انقلابی صیدون در مصلی این شهر برگزار شد.
 در این جشن باشکوه امام جمعه بخش صیدون ضمن خیر مقدم به خادمین حرم مطهر رضوی (ع) گفت: مسؤولان فرهنگی باید از برکات معنوی ائمه اطهار و امامزادگان در جهت نشر فرهنگ اصیل اسلام و شیعه ناب استفاده کنند.
وی در ادامه افزود: شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) یادآور بهترین مهر و لطیف ترین وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به برادر است که این وفاداری خواهر را به هجرت وادارد می کند.

امام جمعه صیدون در ادامه خاطر نشان کرد: دهه کرامت تداعی کننده عزم، قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و گرانقدر جهان اسلام از جمله حضرت معصومه(س) است.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون  با اشاره به اهمیت دهه کرامت، ابراز داشت: تمام مفاهیم ارزشی که در فرهنگ دینی ما وجود دارد در این دهه کرامت تداعی می شود چرا که حرم های منور امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) کانون دعا، قرآن و نیایش است.

حجت الاسلام بهمنی درباره تاثیرات معنوی حضور بارگاه امام رضا(ع) و دیگر امام زادگان در کشور، خاطرنشان کرد: مردم ایران در زمان ورود امام رضا(ع)، آنچنان آشنایی زیادی با شعائر اسلامی و مکتب ناب شیعه نداشتند، اما به وجود بابرکت ولی نعمت ما یعنی علی بن موسی الرضا(ع) و هچنین حضرت معصومه(س) و امامزادگان بزرگوار، ایران اسلامی به پایگاه اسلام و شیعه در جهان تبدیل شده است. 

 بهمنی در ادامه پایان گفت: در کشور ما چندین مرکز نشر معارف دینی و اهل بیت در قالب امامزادگان و بقاع متبرکه داریم و مسؤولان فرهنگی باید از این برکات معنوی در جهت نشر فرهنگ اصیل اسلام و شیعه ناب استفاده های مطلوب کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار