خبرهای داغ:

دیدار شورای بسیج کارمندی حوزه الحدید با فرمانده سپاه شاهرود+عکس

فرماندهی و شورای حوزه بسیج کارمندی الحدید با فرمانده سپاه شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۴۶۶۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج کارمندی الحدید با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در دفتر وی دیدار کردند.

در این دیدار سروان پاسدار علی احمدی فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید در سخنانی با ارائه گزارش عملکرد و روند اجرایی امورات بسیج در ادارات و دستگاه های دولتی اظهار کرد: برنامه های شاخص و محوری بسیج کارمندی، تکریم ارباب رجوع، مبارزه با ارتشاء، شورای امر به معروف،برنامه ریزی اردوها، برنامه های شاخص ملی و مذهبی،یادواره 212 شهید کارکنان دولت و ساختمان حوزه و ایجاد تغییرات جدید است.

علیرضا مصطفوی مسئولین صالحین حوزه الحدید نیز با ارائه گزارشی از روند برنامه های صالحین در پایگاه های بسیج این حوزه گفت: حلقه های صالحین کیفی در بسیج کارمندی داریم که در سطح کشور حتی نمونه است و باید به موضوعات مختلف به خصوص امر به معروف و نهی از منکر در حلقه های صالحین توجه بیشتری شود.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود نیز در این دیدار با خیرمقدم به بیان انتظارت پرداخت و بیان کرد: تعامل و ایجاد ارتباطات با ادارات و سپاه و آسیب ها و مشکلات شناسایی و حل شود و فضای ارزشی و روحیه جهادی در مجموعه ادارات شکی بگیرد.

وی افزود: با توجه به تغییر دولت ها در جنسیت ارزش ها نیز تغییراتی می شود اما روحیه خدمت دهی و خدمت رسانی باید تقویت شود.

دامغانی با اشاره به صالحین افزود: در حلقه های صالحین باید متربیان جدی تر به موضوع بپردازند و در برنامه های سخنرانی باید تلاش شود از افراد خبره و با دانش استفاده شود و ترویج ارزش ها و فرهنگ اسلامی مورد توجه باشد.

دیدار شورای بسیج کارمندی حوزه الحدید با فرمانده سپاه شاهرود+عکس 
ارسال نظرات
پر بیننده ها