امام جمعه میامی:

دهه کرامت فرصتی برای آشنایی با فرهنگ رضوی است

امام جمعه میامی گفت: دهه کرامت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی با فرهنگ رضوی است که کاروان زیر سایه خورشید در خط مقدم آن قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۹۴۶۳۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷

حجت لاسلام و المسلمین قرابنعلی صفایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، ضمن بیان اینکه دهه کرامت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی با فرهنگ رضوی است که کاروان زیر سایه خورشید در خط مقدم آن قرار دارد، ادامه داد: حضور این کاروان در سطح کشور اقدام بسیار خوبی است که انجام شد و نکته اصلی آن استمرار در این مسیر است

وی افزود: دهه کرامت بهترین فرصت برای آشنایی ارزش های الهی انسانی است که سرشار از  مفاهیم پرمعنا سازنده می باشد که باید از این پتانسیل استفاده کرد.

امام جمعه میامی ادامه داد: این کاروان در تلاش است تا فرصتی برای آشنایی بیشتر با خاندان رسالت به وجود بیاورد تا پیوند میان مردم و این خاندان را محکم تر از گذشته کند.

صفایی پور تصریح کرد: از طریق برنامه های فرهنگی که این کاروان در استان سمنان اجرا می کند باید راه و مسیر درست زندگی اسلام و انس با قرآن را به نوجوانان و جوانان خود معرفی کنیم تا شاهد نتایج مثبت در این زمینه باشیم و مشکلاتی که در زندگی آنان به دلیل دور شدن از فرهنگ اسلامی دارند را بر طرف کنیم.

امام جمعه میامی گفت: دهه کرامت برکات بسیار زیادی را به همراه دارد که با حضور خادمین امام رضا(ع) در استان سمنان قطعا این برکات چندین برابر خواهد شد و امیدواریم تا بتوانیم از این برکات و رحمت های الهی استفاده لازم را ببریم .

صفایی پور خاطرنشان کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان سمنان همچنین فرصت مناسبی برای آشنا کردن مردم کشور با بقاع متبرکه امامزادگان این استان است که باید در این خصوص نیز اقداماتی انجام شود تا شاهد برکات و نتایج آن در جامعه و زندگی مردم باشیم.

لازم به ذکر است کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان های کشور و کشورهای خارجی سفر می کنند تا خادمین حرم امام رضا(ع) مبلغین این فرهنگ باشند.

گفتنی است امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار " به تو اقتدا می کنیم " برنامه های فرهنگی خود را با همکاری تشکل های فرهنگی فعال استان اجرا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار