خبرهای داغ:
مسئول اردوی راهیان نور سپاه شهرضا:

بیش از 200 نفر از مردم شهرضا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

مسئول اردوی راهیان نور سپاه شهرضا گفت: 5 دستگاه اتوبوس به ظرفیت بیش از 220 نفر صبح 9 مرداد ماه 96 عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۶۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
ستوان یکم حمزه ممتاز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از شهرضا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس توانستیم انقلاب‌مان رابه تمام دنیا صادر کنیم، اظهارداشت: برگزاری اردوی راهیان نور یکی از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی در کشور است.

وی افزود: اردوی راهیان نور نقش به سزایی در انتقال فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان دارد و می‌تواند آنهارا در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مصون نگه داشته و در این اردوها می‌تواندر مقابله با تهاجم فرهنگی بیشترین بهره برداری را انجام داد.

مسئول اردوی راهیان نور سپاه شهرضا گفت: تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است و افراد با حضور در یادمانهای دفاع مقدس با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس آشنامی‌شوند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 225 نفر از عموم مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، بیان کرد: 5 دستگاه اتوبوس صبح 9 مرداد ماه 96 عازم مناطق عملیاتی کردستان، سنندج و بانه می‌شوند.

ممتاز با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی امسال در اردوهای راهیان نور، بیان کرد: یک روحانی در هر کاروان به همراه یک راوی برای بیان خاطرات جهاد و شهادت در اتوبوس‌ها حضور دارند.

وی بازدید از منطقه های عملیاتی را جزو برنامه های زائران برشمرد و افزود: مانور رزم شبانه در محل اردوگاه‌ها به یاد شب های عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام خواهد شد.

مسئول اردوی راهیان نور سپاه شهرضا گفت: اردوهای راهیان نور هر ساله جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به صورت عمومی و هم چنین اردوهای راهیان نور خاص دانش آموزان و بسیج دانشجویی در ایام مختلف سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیمی فرهنگی و قدرت نرم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، اظهارداشت: بهترین روش برای انتقال پیام دوران دفاع مقدس اردوهای راهیان نور است.

ممتاز با بیان اینکه مدت زمان این اردوها سه روز است، افزود: در این مدت زائران در مدت سه روز حضور در مناطق عملیاتی از یادمان‌های عملیاتی غرب، باشگاه افسران در کردستان و سیران بند، بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات