اعزام کاروان زیر سایه خورشید به استان

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کاروان زیر سایه خورشید به این استان در دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۲۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
ستار هدایتخواه گفت: این کاروان مرکب از 5 نفر از خدام استان قدس به همراه یک نفر مداح و یک نفر روحانی به عنوان مبلغ همراه با پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) فردا هشتم مرداد ماه با اسقبال مردم در شهر پاتاوه برنامه های یک هفته ای خود را شروع خواهند کرد.
وی با بیان اینکه این کاروان در شهرستانهای مختلف استان ضمن دیدار با مردم در جشنهای دهه کرامت این شهرستانها نیز شرکت خواهند کرد افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با ائمه جمعه شهرهای استان، دیدار با فرماندهان سپاه دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و دیدار با کارکنان برخی نهادها از جمله برنامه های این کاروان در استان است.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان سرکشی از روستاهای محروم استان را از دیگر برنامه های کاروان زیرسایه خورشید بیان کرد و گفت: سرکشی از محرومان، بیماران صعب العلاج و زمین گیر، دیدار با مردم محروم و نیازمند و توزیع بسته های حمایتی آستان قدس در بین آنان و همچنین سرکشی از خانه های سالمندان و مکانهای نگهداری معلولان از دیگر برنامه های این کاروان دراستان است.
هدایتخواه یکی از اهداف مهم اعزام کاروان زیرسایه خورشید به استان را ترویج و نشر فرهنگ رضوی عنوان کرد و افزود: با حضور این کاروان زیارت از راه دور امام رضا(ع) در شهرستانهای مختلف استان نیز برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار