خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: کلاس های جوانه های صالحین در 24 پایگاه مقاومت بسیج منتخب خواهر و برادر شهری و روستایی برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۸۹۴۵۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
علیرضا کامجو مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت : هدف از طرح جوانه های صالحین را ارتقاء جذب و تشکیل حلقه های جدید صالحین و تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم دانست.
 
وی عنوان کرد : کلاس های جوانه های صالحین در 24 پایگاه مقاومت بسیج منتخب خواهر و برادر شهری و روستایی برگزار می گردد .
 
وی گفت : در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری برنامه ی جوانه های صالحین به حوزه های مقاومت بسیج ابلاغ  و پایگاه های منتخب مجری این طرح انتخاب گردید .
 
کامجو با اشاره به اینکه مرحله اول این طرح ویژه ماه مبارک رمضان بود افزود : در این مرحله برنامه های قرآنی از جمله روان خوانی و روخوانی قرآن ، تجوید ، تفسیر و حفظ قرآن و نیز برنامه های تربیتی و معرفتی در پایگاه های منتخب خواهر و برادر برگزار گردید .
 
 مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: مرحله دوم طرح جوانه های صالحین نیز از نیمه دوم تیر ماه آغاز گردید و ان شاالله تا پایان شهریور ماه ادامه دارد .
 
کامجو با اشاره به اینکه در این مرحله برنامه ها و کلاس های بیشتر و گسترده تری در حال برگزاری است افزود : این کلاس ها در زمینه های قرآنی ، تربیتی ، اخلاقی ، علمی ، پژوهشی ، مهارت های فنی و حرفه ای  ، هنری و ورزشی می باشد .
 
 وی در پایان از همکاری و مساعدت  مرکز فنی حرفه ای شهید رادمرد و اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس  در اجرای طرح جوانه های صالحین  تشکر و قدردانی  کردند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها