رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: متناسب با فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال و اهمیت اشتغال زایی ۵۴ شرکت در حوزه فناوری های نوین در پارک تخصصی علم و فناوری اطلاعات کرج افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۴۹۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد خوانساری، رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران با حضور در آئین افتتاح پارک تخصصی علم و فناوری در این استان، گفت: متناسب با فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال و اهمیت اشتغال زایی این پارک افتتاح می شود.
 
استقرار ۵۴ شرکت در حوزه فناوری های نوین با هدف اشتغال زایی

وی  افزود: اشتغال زایی بدون توسعه اقتصادی غیر ممکن است، از این رو نسبت به رشد و توسعه اقتصادی بیش از پیش باید توجه داشت.

خوانساری توضیح داد: توسعه علم فنآوری در قالب استراتژی در شاخه اینترنت نسل چهارم به سرعت در حال پیشتازی است.

رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران خاطرنشان شد: تجاری سازی فناوری با بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود ضرورت جدی است.

 وی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در بحث توسعه اقتصادی عنوان کرد: تبدیل نوآوری و ایده به ثروت با بهره مندی از بخش خصوصی اهمیت ویژه ای دارد که باید نسبت به آن توجه داشت.

 خوانساری با در نظر گرفتن این مهم که امروزه تجاری سازی فناوری امری قطعی است، گفت: امروزه دست یابی بازار به شرکت های استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان تسهیل یافته است و این مطلب در اشتغال زایی موثر است.

 رئیس مرکز تحقیقاتی مخابرات ایران در پایان عنوان کرد: احداث ۵۴ شرکت جوان در حوزه فن آوری های نوین یکی از برنامه های دیده شده در پارک تخصصی علم و فناوری ارتباطات کرج است.
 
منبع: شبستان
ارسال نظرات