خبرهای داغ:
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی در همدان از دریافت بیش از 320 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۴۸۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

غلامرضا خاکساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: نخستین کنفرانس پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی باهدف گرد هم آوردن جامعه دانشگاهی، محققان و پژوهشگران به‌منظور تبادل و به اشتراک‌گذاری تجارب و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه‌های تخصصی علوم ورزشی و میان‌رشته‌ای برگزار می‌شود.

مدیر گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: بیش از 320 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش رسید که از این تعداد 221 مقاله به‌صورت سخنرانی و پوستر برگزیده‌ شده است.

خاکساری تصریح کرد: فیزیولوژی ورزشی و تغذیه ورزشی، ورزش همگانی و آمادگی جسمانی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، حقوق ورزشی، رفتار حرکتی، ورزش بانوان از اصلی‌ترین محورهای همایش کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

وی گفت: در بخش مدیریت ورزش 25 مقاله به‌صورت سخنرانی و 97 مقاله به‌صورت پوستر در محور فیزیولوژی 22 مقاله به‌صورت سخنرانی و 31 مقاله به‌صورت پوستر در محور بیومکانیک، آسیب‌شناسی، حرکت اصلاحی و رفتار حرکتی 21 مقاله به‌صورت سخنرانی و 25 مقاله به‌صورت پوستر در دو روز برگزاری این همایش ارائه خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: از همه متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورد بدون ارائه مقاله به‌عنوان شرکت‌کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

خاکساری بیان کرد: نتایج داوری مقالات ارسالی برای این دبیرخانه بر روی سایت این کنفرانس به نشانی arss.iauh.ac.ir اعلام شده است و این همایش در روزهای 19 و 20 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC همه مقالات پذیرش‌شده به‌صورت رایگان در ISC نمایه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات