خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

مدرسه، خانه ومحلات سه ضلع مهم که در سلامتی نقش بسزایی دارند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین در جلسه ای با حضور پیشکسوتان ورزشی و اعضای منتخب شورای شهر قزوین گفت: مدرسه، خانه و محلات سه ضلع مهم هستند که در سلامتی نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۵۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه ای با حضور پیشکسوتان ورزشی و اعضای منتخب شورای شهر قزوین، گفت: پیشکسوتان حامی و پشتیبان آموزش و پرورش هستند و ما را هدایت و راهنمایی می کنند، باید از نظرات ارزشمند این بزرگواران استفاده کنیم.

وی افزود: خوشحالیم که در پارلمان شهری، سه نفر از بزرگواران ورزشی منتخب شورا شده اند و مایه مباهات هستند، این سه بزرگوار مایه افتخار برای جامعه ورزش استان می باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت بسیار ارزشمند که در شورای شهر ایجاد شده است، از انتظارات جامعه ورزش استان می باشد، توجه به توسعه ورزش همگانی و ایجاد پایگاه سلامت در شهر قزوین از انتظارات جامعه ورزشی از اعضای شورای شهر قزوین می باشد.

صادقی گقت: 21 درصد چاقی در استان قزوین یک معضل در استان می باشد، مدرسه، خانه و محلات سه ضلع مهم و بهم پیوسته هستند که در سلامتی فرزندانمان نقش مؤثری دارند، توسعه ورزش محلات به عنوان یک اصل مهم در سلامت روح و روان و جسم است و از اعضای شورا برای پیگیری و توسعه این ورزش انتظار کمک و مساعدت داریم.

ایشان تصریح کرد: انتظار است که سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ، هم نگاه فرهنگی و و هم نگاه ورزشی داشته باشد، تلاش خواهیم کرد این‌ گونه جلسات به صورت فصلی برگزار گردد و از نظرات ارزشمند اعضای ورزشی شورای شهر و پیشکسوتان ‌ارزشمند ورزش استان استفاده کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: استفاده از افراد متخصص در پارلمان شهر می تواند به ورزش استان بسبار کمک کند، تدوین یک برنامه فرهنگی و ورزشی استراتژیک و تنظیم تفاهم نامه با شورای شهر می تواند نقش اساسی در سلامت روح و روان و جسم فرزندانمان در استان را در پی داشته باشد.

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها