اعضا ناحیه بسیج دانشجویی استان با مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان سمنان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۴۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اعضا ناحیه بسیج دانشجویی استان با مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان سمنان دیدار کردند.

در این دیدار نیز حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان و امام جمعه موقت شهرستان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های مجموعه بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان گفت: بسیج دانشجویی یکی از تاثیر گذار ترین تشکل های دانشجویی در سطح دانشگاه به شمار می آید و باور ما این است که اگر روزی حادثه ای پیش بیاید به بسیج امیدوار هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان سمنان همچنین ادامه داد: مجموعه بسیج دانشجویی دارای اهداف کلان و بزرگی در جهت حفظ دست آورد ها و آرمان های انقلاب اسلامی می باشد و در این راه ثابت قدم بوده است و اهداف خود را با منافع مادی تغییر نخواهد داد.

محمود بابایی مسئول بررسی و پیگیری ناحیه بسیج دانشجویی استان در این دیدار به مطرح کردن ابعاد مختلف فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان پرداخت و در خصوص همیاری و همکاری بسیج دانشجویی با مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه های استان نیز عنوان کرد: نهاد رهبری در دانشگاه یکی از مهمترین قسمت های فعالیتی به خصوص فعالیت های فرهنگی محسوب می گردد.

بابایی ادامه داد: نهاد رهبری و بسیج دانشجویی با همکاری و همیاری یکدیگر می توانند موثرترین و برترین فعالیت های دانشجویی که خواست خود دانشجو نیز در دانشگاه می باشد را به نحو احسن پیگیری نمایند و به صراحت می توان گفت که مجموعه بسیج دانشجویی و مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه ها جدای از یکدیگر نیستند.

مسئول بررسی و پیگیری ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان همچنین عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد برخی از ناهنجاری های اجتماعی در سطح دانشگاه های استان علی الخصوص در خوابگاه ها و پانسیون های دانشجویی هستیم و برای برطرف کردن این آسیب به نگاه اساتید ارزشی و تشکل های انقلابی در دانشگاه ها نیازمندیم.

در ادامه میلاد فرمانی مسئول تحلیل و بررسی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در خصوص فعالیت شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: یکی از موضوعات و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان، موضوع فراهم کردن بستر مناسب برای سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه می باشد.

فرمانی عنوان کرد: برای تحقق این مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان، خواهان هماهنگی و حمایت امام جمعه موقت شهرستان سمنان و سایر مسئولین ذی ربط هستیم تا بستر مناسب جهت انجام این مهم به نحو احسن صورت پذیرد تا جنبش دانشجویی بتواند در این مسیر صدای دانشجویان و مردم را به گوش مسئولین برساند.

در ادامه این مراسم امیر رحیمیان مسئول شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان به بیان ابعاد کلی فعالیت شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: در حال حاضر یکی از بزرگترین و موثرترین شورا های حال حاضر مجموعه دانشجویی، شورا تبیین مواضع به حساب می آید. یکی از وظایف مهم این شوراء موضوع نقش آفرینی، سیاستگذاری و تصمیم گیری می باشد.

امیر رحیمیان همچنین در خصوص اهداف کلی این شورا نیز عنوان کرد: یکی از دلایل تاسیس شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی موضوع تحقق عدالت در موضوعات مختلف می باشد که موضوعات و تصمیم سازی های کلان مجموعه بسیج دانشجویی به همراه اتخاذ مواضع درست و به هنگام و همچنین جریان سازی را نیز به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها