خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از شرکت 384 دانش آموز در پانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشور به میزبانی استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۳۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات آزمایشگاهی کشور گفت: پانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشور به میزبانی در مرداد ماه سال جاری (96) به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این دوره مسابقات از 10 لغایت 12 مرداد ماه با حضور بالغ بر 480 نفر شامل دانش آموز، سرپرست، مربی، سرگروه های آموزشی درس آزمایشگاه و راننده برگزار خواهد شد که از این تعداد 384 دانش آموز در دوگروه 129 نفر پسر و 255 نفر دختر شرکت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در این مسابقات 32 استان کشور شرکت می کنند و از هر استان 4 تیم حضور خواهند داشت.

قاسمی تصریح کرد: 4 تیم شرکت کننده در این مسابقات شامل 1 تیم پایه دهم متوسطه و 3 تیم پایه سوم متوسطه علوم تجربی و ریاضی فیزیک در رشته های زیست، فیزیک و شیمی می باشند، هر تیم متشکل از 3 نفر دانش آموز می باشد.

ایشان اضافه کرد: استان های شرکت کننده در روز 10 مرداد ماه وارد استان قزوین شده و در 11 مرداد ماه مسابقات اجرا می گردد، در 12 مرداد ماه نیز مراسم اختتامیه مسابقات برگزار می شود.

گفتنی است چهاردهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشور نیز در سال قبل به میزبانی استان قزوین برگزار شده بود.

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها