خبرهای داغ:
به همت بسیج مساجد و محلات ولایت بوستان سلامت خانواده در پارک کودک شاهرود برپا می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۱۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج مساجد و محلات ولایت برنامه بوستان سلامت خانواده در پارک کودک شاهرود در حال برگزار است.

در این برنامه علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و جشن دهه کرامت، غرفه هایی نیز در برای خانواده ها و فرزندان آنها برپا شده است.

این غرفه ها شامل صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی با ارائه محصولات خانگی است و غرفه های مشاوره مذهبی و خانوادگی،  ایستگاه نقاشی، عرضه محصولات فرهنگی، جنگ نرم و کلبه آفرینش فکر می باشد که با استقبال عموم مردم برگزار شده است.

علیرضا ابوالقاسمی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره فعالیت های برگزار شده در این بوستان اظهار کرد: بوستان با همکاری پایگاه های بسیج تابعه در شب های مختلف اجرای برنامه های جُنگ و جشن شاد را برگزار می کند که با توجه به حضور خانواده ها و فرزندان آنها اثرگذار باشد.

وی افزود: دشمن در جنگ نرم در حال هزینه است و ما نیز باید تلاش کنیم با امکاناتی که داریم در مقابل این جنگ نابرابر مقابله و مقاومت کنیم و اجرای این برنامه ها با توجه به محیط با نشاط و شاداب پارک ها و بوستان ها و حضور خانواده ها بسیار اهمیت دارد.

ابوالقاسمی تاکید کرد: باید در فضاهای عمومی تلاش کنیم کارهای فرهنگی و آگاهسازی خانواده ها را نسبت به جنگ نرم انجام دهیم و این فرصت ها بسیار گرانبهاست و ما تلاش داریم با برپایی غرفه ها در مسیر آگاهسازی و پرکردن مفید اوقات خانواده ها در مدت حضور خود در بوستان را فراهم آوریم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها