خبرهای داغ:
در تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد:

مراسم استقبال از خادمین آستان قدس رضوی

رزمندگان تیپ82 سپاه صاحب الامر قزوین از خادمین آستان قدس رضوی استقبال نمودند.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۸۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم استقبال از خادمین  آستان قدس رضوی در دهه کرامت  با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ها ی امام حسین (علیه السلام ) در تیپ 82 صاحب الامر (عجل الله )برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام یادگاری از خادمین مشهد الرضا بیان داشت :  خداوند در آیه دوم سوره عنکبوت می فرماید : اهل ایمان فکر کردند که همین که ادعا کنند ایمان آوردیم ، آزمایش و امتحان نمی شوند ، همه اینان را به امتحان و فتنه دچار می کنیم .
وی تصریح کرد : این که مذهبی هستیم ، شیعه هستیم و خود را منتظر امام زمان می دانیم لذا دچار امتحان و  درگیر فتنه های آخر الزمانی می شویم .
یادگاری در ادامه افزود : مسیر اهل بیت و ولایت مسیر سختی است و اینقدر در آخر الزمان مدعیان زیاد هستند و اینقدر باید غربال های مختلف انجام شود تا صحه ار ناصحه تشخیص داده شود.
حجت الاسلام یادگاری تاکید کرد : مسیر ولایت مداری همیشه با هزینه همراه بوده است و و همیشه منتظرانی که حاضر نبودند برای ولی خدا هزینه بدهند که نه تنها باعث غربت امام شدند بلکه در مسیر بندگی هم نتونستند نمره خوبی کسب کنند
خادم مشهدالرضا بیان داشت : تا کسی در جهاد اکبر موفق نباشد در جهاد اصغر که همان جهاد حقیقی و شهادت است  به او عنایت نمی شود .
در این مراسم که در فضای معنوی خاصی برگزار شد مداح اهل بیت با  مولودی و مدیحه سرایی جمع حاضر را به فیض رساندند .
8001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها